Artykuł partnera
Obsługa klienta to sztuka. Nie każdy nadaje się do tego, aby pracować z ludźmi. Ludzi trzeba chcieć zrozumieć. Lojalny klient to duża wartość. Rzetelny serwisant to skarb.
Z łezką w oku oglądasz “Misia” albo “Rozmowy kontrolowane”, ale w rzeczywistości myślisz o tym, że w tamtych czasach obsługa klienta to dla kupujących musiał być koszmar. Nie dość, że towarów nie było na półkach, to jeszcze pani sklepowa była niczym królowa przy której chodziło się na paluszkach, a o stanowisku w spożywczaku marzyło się jak o żelaznym tronie Siedmiu Królestw.
Czasy na szczęście się zmieniły, a rynek dostrzegł potencjał tkwiący w ludziach i kontaktach międzyludzkich. Nasz serwis telefonów Warszawa także stawia na to co najważniejsze – ludzi. Nie tylko klienci są dla nas ważni, ale także pracownicy. Dbamy o to, aby czuli się u nas dobrze. Dlaczego? Dlatego, że spędzamy połowę dnia w pracy, połowę swojego życia oddajemy pracy, więc warto, aby tu gdzie pracujemy była dobra atmosfera i żebyśmy z uśmiechem rozpoczynali dzień. Przekłada się to także na relacje z klientami. MedicPhone to serwis GSM Warszawa, gdzie klientom proponujemy takie rozwiązania, jakie sami chcielibyśmy dostać. Dla nas nie ma głupich pytań. Jeżeli ktoś pyta, to znaczy, że szuka rozwiązania swojego problemu. Jeżeli trafił do nas, to znaczy, że chce zadbać o sprzęt, który jest dla niego ważny, potrzebny do jego pracy. Sami jesteśmy klientami i wiemy jak stresujące mogą być relacje z serwisantami, call center czy dostawcami. Pamiętamy, że po drugiej stronie telefonu lub lady jest człowiek, często zestresowana osoba, która szuka rozwiązania swojego problemu, dlatego naprawa telefonów Warszawa to szybka i profesjonalna obsługa klienta. My też nie lubimy tracić czasu.
Staramy się, aby sprzęt elektroniczny, który nasi klienci zostawiają nam do naprawy był jak najszybciej sprawny, bo wiemy, że dziś smartfon, tablet czy laptop to narzędzie pracy. Dajemy gwarancję naszych usług. Przez trzy miesiące, a dokładnie 90 dni klient otrzymuje od nas gwarancję. Jeżeli problem się powtarza lub coś jest nie tak naprawiamy sprzęt na swój koszt. Chcemy, aby nasi klienci byli zadowoleni i polecali nasze usługi. Stawiamy na uczciwość i jasne komunikaty. nasz klient wie, czego może się spodziewać, jak długo potrwa naprawa i ile będzie kosztowała.