Artykuł sponsorowany
Jeżeli posiadasz własną firmę, z pewnością zdążyłeś już zauważyć, że konkurencja zawsze jest dość duża, a żeby ją wyprzedzić, musisz zaoferować coś innowacyjnego lub zaprezentować się potencjalnym klientom w niekonwencjonalny sposób. Po pierwsze jednak – musisz mieć własną stronę internetową! To zupełna podstawa, jeśli chodzi o marketing internetowy, który dzisiaj jest najbardziej efektywnym sposobem reklamy swojej marki. Agencje marketingowe oferujące tworzenie stron internetowych mogą skutecznie pomóc Ci zbudować silną pozycję w sieci oraz osiągnąć wyznaczone cele, w związku z czym warto zdecydować się na taką współpracę. Pamiętaj jednak, że takie agencje to również firmy, którym zależy na pozyskiwaniu klientów. Zanim wybierzesz agencję, która zajmie się zaprojektowaniem Twojej strony WWW, powinieneś zrobić dokładny research i wybrać tę, która okaże się najbardziej godna zaufania. Jeżeli należysz do grona osób, które chcą mieć pewność, że powierzone przez nich zadanie będzie w dobrych rękach – ten artykuł jest właśnie dla Ciebie!
Pytania, które powinieneś zadać swojej agencji marketingowej przed rozpoczęciem współpracy
Na rynku roi się od nieuczciwych przedsiębiorców, których celem nie jest utrzymanie wysokiego standardu, zadbanie o zadowolenie klienta czy zapewnienie dobrej jakości usług, ale zarobek. Dobrze wiemy, że takie podejście nigdy nie przynosi pozytywnych skutków, jednak w każdej branży znajdą się nielojalne marki. Tworzenie stron internetowych oraz inne usługi związane z marketingiem wymagają odpowiednio przeszkolonego zespołu specjalistów, który zadba o najwyższy standard usług. Tylko w taki sposób klient (czyli w tym wypadku Ty) będzie zadowolony z uzyskanych efektów. Do pytań, które powinieneś zadać pracownikom agencji marketingowej, należą pytania o rodzaj i ilość klientów, pytania o wyniki (kiedy będzie można się ich spodziewać), o wykorzystywane w firmie narzędzia, o sposób, w jaki będą przebiegały konsultacje itp.
Zadanie tych pytań na pewno rozwieje część Twoich wątpliwości i pozwoli zweryfikować rzetelność agencji!
Jak powinna wyglądać dobra strona internetowa?
Jeżeli wybrałeś już swoją agencję, powinieneś wiedzieć, jakich efektów możesz się spodziewać. Tworzenie stron internetowych to bardzo złożony proces, w którym bierze udział cała grupa specjalistów. Do najważniejszych cech, które powinna mieć odpowiednio zaprojektowana strona WWW, należą m.in.:
- możliwość przeglądania strony przez użytkowników mobilnych;
- spójność graficzna;
- unikalne i odpowiednio zoptymalizowane treści;
- łatwość nawigacji;
- intuicyjność;
- przyjazność użytkownikowi;
- klarowność przekazywanych informacji.
Tworzenie stron internetowych to wyzwanie, które warto powierzyć specjalistom takim jak https://www.ibif.pl/oferta/strony-internetowe/. Pamiętaj, że nie zawsze droższe oznacza lepsze, a tanie również nie musi być dobre. Nie powinieneś wobec tego kierować się ceną, ale renomą, opiniami innych klientów oraz doświadczeniem agencji. Jeśli marzysz o stronie internetowej, która będzie prawdziwą wizytówką Twojej firmy – wybierz mądrze. Przygotuj się do spotkania i zapytaj o wszystko, co chciałbyś wiedzieć. Tylko w taki sposób uda Ci się stworzyć skuteczną i przyjazna użytkownikowi stronę WWW, która pozwoli Ci poszerzać horyzonty swojej firmy.