• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Mobilny trojan bankowy Faketoken szyfruje dane i atakuje ponad 2 000 aplikacji

      Mobilny trojan bankowy Faketoken szyfruje dane i atakuje ponad 2 000 aplikacji

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Jak i czy warto uruchomić własny portal internetowy?

      Jak i czy warto uruchomić własny portal internetowy?

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Wzrost wykorzystania nowych kanałów komunikacji w obsłudze klienta
Home
Pozostałe

Wzrost wykorzystania nowych kanałów komunikacji w obsłudze klienta

osnews Pozostałe 0 comments

Interactive Intelligence Group twierdzi, że rola aplikacji mobilnych, mediów społecznościowych i samoobsługi w komunikacji z klientem będzie stale rosła i to w ten segment rynku warto inwestować.

Według raportu „Enterprise Priorities in Europe” opracowanego przez Frost & Sullivan, w ciągu najbliższych dwóch lat liczba interakcji z klientami w aplikacjach mobilnych zwiększy się o połowę. Wzrośnie również wykorzystanie mediów społecznościowych (o 27 proc.), czatu (18 proc.) oraz samoobsługi w sieci (o 11 proc.). Równocześnie analiza przewiduje coraz mniejsze znaczenie interakcji głosowych oraz spadek popularności kanału email. Migracja w kierunku nowych kanałów komunikacji będzie szczególnie widoczna w sektorze małych i średnich contact center, które aktualnie polegają raczej na tradycyjnych sposobach kontaktu z klientem.

Młodzi konsumenci nie wyobrażają sobie dziś życia bez smartfona i profilu na Facebooku; biznes musi nadążać za ich preferencjami. Kiedyś multimedialne systemy obsługi klienta były luksusową inwestycją, dostępną głównie dla dużych korporacji, dziś nawet małe firmy inwestują w aplikacje samoobsługowe, udostępniają klientom możliwość kontaktu za pomocą czatu i śledzą wpisy na swoim profilu w mediach społecznościowych – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na Europę Wschodnią w firmie Interactive Intelligence. – Czasy, gdy nowoczesna obsługa klienta oznaczała udostępnienie na stronie internetowej numeru infolinii, minęły bezpowrotnie.

Równocześnie zwiększa się znaczenie komunikacji proaktywnej z klientami. Ponad 60 proc. respondentów ankietowanych przez Frost & Sullivan przewiduje, że w ciągu najbliższych dwóch lat wzrośnie liczba interakcji proaktywnych w obsłudze klienta, zaś ponad 50 proc. oczekuje większego wykorzystania kampanii wychodzących w sprzedaży i marketingu. Natomiast w zakresie windykacji poziom wykorzystania komunikacji proaktywnej nie ulegnie zmianie.

Konsumenci odbierają komunikację proaktywną bardzo pozytywnie, uznając ją za świadectwo zainteresowania firmy klientem i dbania o jego satysfakcję. Nie ma również wątpliwości, że kampanie wychodzące są również skutecznym narzędziem sprzedaży. Jednak wiele firm nie wykorzystuje ich potencjału. Dlaczego agencja turystyczna, której wycieczkę kupiłem w zeszłe wakacje, nie przesłała mi swojej oferty na zimowe wyjazdy? Dlaczego sieć odzieżowa, której jestem częstym klientem, nie informuje mnie o przecenach i nowych kolekcjach? – powiedział Marcin Grygielski.

Interactive Intelligence udostępnia aplikację automatyzującą prowadzenie kampanii wychodzących, Interaction Dialer, jako część swojego wielofunkcyjnego, multimedialnego oprogramowania obsługi klienta Customer Interaction Center (CIC). Narzędzie umożliwia automatyczne, oparte na umiejętnościach konsultantów wybieranie numerów w trybie predictive, preview oraz power, a także równoczesną obsługę połączeń wychodzących i przychodzących.

Informacja prasowa

  • Tags
  • marketing
  • media społecznościowe
  • reklama
  • smartfon
  • sprzedaż
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis mPOS Ingenico iCMP– mobilny terminal zbliżeniowy
Poprzedni wpis Facebook i social.com razem zadbają o twoje reklamy

Warto przeczytać

Pomysły na trafione gadżety reklamowe Technologie
10 sierpnia 2019

Pomysły na trafione gadżety reklamowe

Na czym polega pozyskiwanie leadów Marketing
30 lipca 2019

Na czym polega pozyskiwanie leadów

Push ads – czy reklamy w powiadomieniach są skuteczne? Marketing
16 czerwca 2019

Push ads – czy reklamy w powiadomieniach są skuteczne?

Oś czasu

20 Sty 09:54
Technologie

Najlepsze telefony do 1000 zł

13 Sty 09:19
Technologie

Co nowego w Linux Magazine w styczniu?

18 Gru 13:41
Technologie

Coraz więcej cyberataków dotyczy firm produkcyjnych

08 Gru 16:04
Technologie

Co nowego w Linux Magazine w grudniu?

08 Gru 16:00
Technologie

Wybieramy słuchawki – TOP 4

Technologiczny cytat tygodnia

Wydaliśmy wiele, ale ciągle wiele mamy... I prawdę mówiąc jest to więcej niż potrzebujemy, by prowadzić firmę.

Tim Cook na spotkaniu udziałowców Apple odnosząc się do kwestii zasobów gotówki Apple na poziomie 100 mld USD

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy media microsoft mobile mozilla nokia open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon software standardy sun Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia
  • Home
  • Technologie
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2019. All rights reserved.