Obsesyjna miłość do Twittera trwa w najlepsze. Popularność serwisu jest oczywista, a dynamika rozwoju – niespotykana od dawna. Nic więc dziwnego, że idea mikroblogingu jest szeroko dyskutowana. Chociażby w aspekcie zastosowań w komunikacji biznesowej. Jednym z przykładów praktycznego wykorzystania jest Yammer.
Okazją do przyjrzenia się Yammerowi jest wprowadzanie szeregu nowych i istotnych funkcjonalności. Najciekawsza może okazać się funkcja importowania, dzielenia się i dysputowania RSS-ów z innych stron internetowych. Ale o tym – za chwilę.
Rejestracja w serwisie jest intuicyjna. Na tym etapie podajemy naszego firmowego maila. Pozwala to szybko odnaleźć pracowników tej samej firmy. Yammer pozwala na wysyłanie krótkich wiadomości do kolegów (podobnie jak w Twitterze) – kiedy opublikujesz post to każdy w twojej firmie, kto wcześniej zdecyduje się „śledzić” to co piszesz – zobaczy twój przekaz.