• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Zastosowanie powiadomień push web dla sklepu internetowego
Home
Marketing

Zastosowanie powiadomień push web dla sklepu internetowego

osnews Marketing 0 comments

Artykuł sponsorowany

Branża e-commerce wciąż dynamicznie się rozwija, jednak rosnąca konkurencja na tym rynku stawia przed właścicielami sklepów online coraz większe wyzwania. Najważniejszym z nich jest niezmiennie zwiększanie relacji i komunikacji z klientami, która ma przełożenie na wyniki sprzedaży.

Branża e-commerce wciąż dynamicznie się rozwija, jednak rosnąca konkurencja na tym rynku stawia przed właścicielami sklepów online coraz większe wyzwania. Najważniejszym z nich jest niezmiennie zwiększanie relacji i komunikacji z klientami, która ma przełożenie na wyniki sprzedaży. Tradycyjne kanały komunikacji np. mailing stają się pod tym względem coraz mniej skuteczne. Warto więc przyjrzeć się nowemu narzędziu do tego służącemu, czyli notyfikacjom web push.

Powiadomienia, które zwiększają liczbę wizyt na stronie

W tak krótki sposób można podsumować notyfikacje web push, które faktycznie są powiadomieniami wysyłanymi za pośrednictwem przeglądarki internetowej do jej użytkowników. Wystarczy, że użytkownik choć raz odwiedzi sklep i wyrazi zgodę na otrzymywanie takich powiadomień, by później można mu było przesyłać wiadomości dotyczące promocji, nowych produktów w sklepie lub indywidualnych rabatów na zakupy. Wiadomości te będą się użytkownikowi pojawiały w przeglądarce w formie krótkiego komunikatu w małej ramce, gdy ten będzie zwiedzał zupełnie inne witryny. Jeżeli go zainteresują, może w nie kliknąć, a wówczas zostanie przeniesiony na stronę sklepu, gdzie być może dokona kolejnego zakupu. Prawda, że proste?

Łatwy sposób na stałe podtrzymywanie relacji z użytkownikiem

Komunikaty web push pojawiają się w czasie rzeczywistym, czyli działają zupełnie odmiennie niż np. newslettery. Te trafiające na skrzynkę e-mail często nie są w ogóle otwierane lub są czytane długo po ich wysyłce, co zmniejsza ich wartość pod względem bieżącej komunikacji. W przypadku powiadomień web push określoną wiadomość użytkownik widzi natychmiast w oknie swojej przeglądarki i równie szybko może on na nią zareagować jednym kliknięciem. Najważniejsze jest jednak to, że komunikaty można mu przesyłać w dowolnej ilości, co oczywiście zwiększa szansę na jego reakcję. W praktyce średni CTR z dostarczanych w ten sposób komunikatów szacuje się na około 21%. Dla porównania, współczynnik ten w przypadku mailingu wynosi średnio 5%.

Web push zmniejszają poziom porzuconych koszyków

Duża liczba porzuconych koszyków to zmora wielu sklepów internetowych. Czasami, by poprawić sytuację, wystarczy udoskonalić proces składania zamówień lub obniżyć koszty dostawy. Jednak za dużą część porzuconych koszyków odpowiadają czynniki niezwiązane ze sklepem, lecz z samym klientem, czyli np. trudności z podjęciem decyzji lub odstąpienie od finalizacji zakupów ze względu na brak czasu. Skoro klient przebrnął przez znaczną część procesu składania zamówienia i dopiero pod koniec się rozmyślił, istnieje duża szansa, że po jakimś czasie przypomnienie mu o tym co rozpoczął, poskutkuje jego dokończeniem. Tutaj właśnie przydają się notyfikacje web push – zaraz po porzuceniu koszyka można takiemu klientowi przesyłać powiadomienia o tym, że koszyk wciąż czeka, a jeśli dokończy proces zamówienia, otrzyma specjalnie przygotowany dla niego rabat… Na stronie PushAd, polskiego narzędzia do prowadzenia kampanii web push, podliczono, że właśnie takie jego zastosowanie skutkuje dokończeniem zakupów przez ponad 6% użytkowników.

  • Tags
  • e-commerce
  • koszyk
  • sklepy-internetowe
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Ochrona danych osobowych - co muszą wiedzieć przedsiębiorcy?
Poprzedni wpis Agencja eventowa Warszawa

Warto przeczytać

Technologie

Opisy produktów, czyli kwintesencja sklepu internetowego

Opisy produktów, czyli kwintesencja sklepu internetowego Artykuł sponsorowany Popularność sklepów...
Sklep w internecie to taka nie-łatwa sprawa? Część 1. Technologie

Sklep w internecie to taka nie-łatwa sprawa? Część 1.

Jak opracować strategię cenową e-commerce? Pomoże Ci w tym monitoring cen konkurencji Marketing

Jak opracować strategię cenową e-commerce? Pomoże Ci w tym monitoring cen konkurencji

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2023. All rights reserved.