Animowane filmy reklamowe są skutecznym narzędziem edukowania widzów, wyjaśniania im pewnych zagadnień i zjawisk. Dzięki nim omawiany produkt i jego funkcje stają się łatwiej przystępne i zrozumiałe dla klientów.
Bohaterem animacja jest często specjalnie wykreowana postać, które odzwierciedla wszystkie cechy osób z grupy docelowej produktu. Dzięki temu wzrasta zaufanie widza do formy i kontakt z nim staje się większy i bardziej trwały.
Animacja reklamowa pomaga się wyróżniać
Firmy ścigają się na polu tworzenia oryginalnych metod promocji swoich produktów, dlatego tak chętnie korzystają z możliwości animacji. W odpowiednim programie graficznym można stworzyć dowolny świat z najbardziej oryginalnymi bohaterami. Ogranicza Cię tylko wyobraźnia. W takich spotach reklamowych zwierzęta, rośliny i przedmioty zachowują się jak ludzie, granice czynności niemożliwych do wykonania zostają przesunięte a nawet całkowicie usunięte. To idealny sposób na to, żeby wyróżnić się spośród innych dzięki charyzmie zabawnego animowanego bohatera, który zachęci widzów do kupienia Twoich produktów.
Produkcja i cena animacji reklamowych
Ze względu na ogromną różnorodność rodzajów spotów animowanych, trudno jest jednoznacznie określić koszt takiej produkcji. Wszystko zależy od tego jakim budżetem dysponujesz i jakiego rodzaju produkt chcesz reklamować, ponieważ każda animacja nadaje się w mniejszym lub większym stopniu do promocji danej rzeczy. O tym jak wiele różnych stylów animacji istnieje i które z nich są odpowiednie do promowania konkretnego produktu przeczytasz pod tym linkiem.
Zdecydowanie najtańsze będą animacje tworzone z gotowych zdjęć, które zostaną ze sobą połączone i opisane. Do najdroższych zaliczają się zaawansowane animacje 3D, które wymagają wielu godzin pracy sztabu ludzi. Przede wszystkim musisz zastanowić się jaki efekt chcesz osiągnąć poprzez swój film, do kogo będzie skierowany i jak dużo chcesz w to przedsięwzięcie zainwestować?
Opracował zespół http://festekipa.pl/
Dodaj komentarz