Firma Dell swego czasu rozpoczęła sprzedaż odnawianych modeli swoich produktów przy pomocy Twittera. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę i przyniósł firmie zysk w postaci trzech milionów dolarów.
Dell ogłosił, iż dzięki sprzedaży odnawianych produktów przy pomocy serwisu Twitter dorobił się trzech milionów dolarów.
Firma Dell sprzedaje swoje odnawiane laptopy w serwisie Twitter za pomocą konta @Delloutlet, powstałego w 2007 roku. Tweety profilu Della obserwowane są przez przeszło sześćset tysięcy osób. Za twitterowy profil Della odpowiedzialna jest Stephanie Nelson, która nie tylko dodaje informacje w postaci tweetnięć, ale przede wszystkim kontaktuje się z potencjalnymi kupcami.
Sukces Della wskazuje na to, iż dzięki internetowym sieciom społecznym firmy są w stanie zarabiać znacznie więcej. Poza tym naświetla to także potencjał biznesowy serwisu Twitter, który już zapowiedział specjalną funkcjonalność dla firm.
Dodaj komentarz