Facebook oficjalnie zapowiada nową platform dla reklamodawców

Mark Zuckerberg gotowy jest do zaprezentowania platformy reklamowej od Facebooka. Firma chce dostarczyć reklamodawcom uniwersalne narzędzie do reklamowania się w sieci.

Jak donosi Wall Street Journal, już wkrótce Facebook uruchomi własną platformę reklamową, która ma pomóc marketingowcom zwiększyć zasięg swoich reklam i lepiej profilować treści promocyjne.

System Atlas, będzie bazować na platformie Atlas Advertising Suite, którą Facebook zakupił od Microsoftu na początku tego roku. Jak zapowiadają przedstawiciele serwisu, Atlas powinien poprawić monetyzację reklam facebookowych i lepiej konkurować z największym przeciwnikiem na rynku, jakim jest Google.

Nowa platforma ma pomóc zrozumieć, które ze stron użytkownicy mediów społecznościowych odwiedzają najchętniej oraz które reklamy są dla nich najatrakcyjniejsze. Podobne rozwiązania profilujące reklamy wprowadzono już na Facebooku. Dzięki nowym narzędziom administratorzy będą mogli wykupywać reklamy na zewnętrznych nośnikach skierowane bezpośrednio do użytkowników Facebooka.

Jak zapewnia Brian Boland, Director of Product Marketing w Facebooku, Atlas pomoże reklamodawcom  lepiej zrozumieć zachowania ich klientów, a co za tym idzie, zwiększyć efektywność kampanii. Boland zapowiedział, że jego firma chce zainwestować w rozwój Atlasa, rozwijać algorytmy analityczne oraz inwestować w rozwiązania, które usprawnią kontakt z użytkownikami komputerów stacjonarnych i sprzętów mobilnych.

Pracujemy także nad poprawieniem interfejsu użytkownika oraz funkcjonalności platformy, chcemy sprawić, by Atlas był najbardziej efektywnym, intuicyjnym i wszechstronnym narzędziem reklamowym, które pozwoli zarządzać i analizować firmowe dane – dodał. Atlas w połączeniu z Nielsen oraz Datalogix przybliży reklamodawcom kampanie facebookowe, by mogli lepiej odnieść ich rezultaty do innych działalności promocyjnych prowadzonych w sieci oraz na urządzeniach mobilnych. Wierzymy, że dzięki szczegółowej analizie wielu aspektów oglądalności i skuteczności kampanii możliwe stanie się lepsze zrozumienie ich efektywności. Zakup Atlasa był ważnym krokiem w stronę dostarczenia tak szczegółowych danych naszym partnerom biznesowym.

Źródło

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *