Mark Zuckerberg zdaje sobie sprawę z tego, że klienci biznesowi są w stanie wygenerować znaczne zyski w branży social media. To dlatego zastanawia się, jak usprawnić Instagrama, by spełniał oczekiwania korporacji.
Instagram jest jednym z najpopularniejszych narzędzi o dzielenia się zdjęciami. Tak jak inne aplikacje i portale społecznościowe, może pomóc w generowaniu zysku przedsiębiorcom, dlatego coraz więcej firm uważnie przygląda się temu, jak wykorzystać to narzędzie w swoim portfolio marketingowym. Usługa, która należy dziś do Facebooka, rozrasta się coraz bardziej. Zuckerberg znacznie ją rozwinął, nie służy już wyłącznie to publikowania pojedynczych zdjęć, w odpowiedzi na apele użytkowników – oraz korporacji – dodano możliwość tworzenia galerii obrazów.
Jednak to ta ostatnia grupa ma powody do zadowolenia, gdyż firma wprowadzi slidery w pierwszej kolejności właśnie dla klientów biznesowych, którzy przetestują możliwości nowej usługi. Materiały sponsorowane będą mogły od tej pory przyjmować formę prostych sliderów, na zdjęciu takiej galerii pojawi się mała ikonka, która poinformuje użytkownika, że prostym przeciągnięciem palca lub kliknięciem myszki może przeglądać zgromadzone zdjęcia. Co więcej, do tak wypromowanego materiału będzie można podpiąć linki, które poprowadzą np. do strony firmy.
Prędzej czy później galerie zostaną wdrożone dla wszystkich użytkowników, jednak wyraźnie widać, że Zuckerberg na pierwszym miejscu stawia klientów biznesowych. Jeśli ktoś prowadzi firmę, w której reklama wizualna jest jednym z najważniejszych sposobów promocji, warto zainteresować się galeriami w Instagramie, póki są one dostępne dla nielicznych i przyciągają uwagę użytkowników.
Dodaj komentarz