Firma ViDiS wprowadza na polski rynek systemy Safescan TA-8000, który posłuży do rejestracji czasu pracowników korzystając ze spersonalizowanych kart zbliżeniowych oraz rozwiązań biometrycznych.
Rejestrowanie czasu pracy to nie tylko czynność ewidencyjna polegająca na śledzeniu obecności pracowników. To wspomaganie działu kadrowego, to droga do zdyscyplinowania zespołu i efektywnego zarządzania. W strukturach, które korzystają z profesjonalnych systemów do rejestracji czasu pracy obecność pracowników jest monitorowana w czasie rzeczywistym, na bieżąco ewidencjonowane są nadgodziny, a dane są bezproblemowo eksportowane do programów kadrowo-płacowych.
Najnowsze urządzenia Safescan z serii TA-8000 łączy polskie menu, 3,5 calowy ekran TFT, łatwość montażu i wdrożenia. W zależności od modelu mamy do wyboru opcje wpięcia do sieci przez kabel bądź bezprzewodowo, funkcję kontroli dostępu oraz sterowania urządzeniami takimi jak np. alarm. Istnieje możliwość rejestrowania wejść i wyjść za pomocą kart RFID 125kHz, odcisków palca bądź obu tych metod. We wszystkich modelach możliwa jest dodatkowa uwierzytelnianie kodem PIN.
Rejestrowanie czasu pracy pracowników jest obowiązkiem każdego pracodawcy wynikającym z przepisów prawa. To bywało kosztowne. Do wyboru były też typowe, przemysłowe systemy , których koszty wdrożenia w mniejszych firmach stawiały pod znakiem zapytania sens takiego wdrożenia. Dzięki systemom Safescan możliwe jest zastosowanie kompleksowego mechanizmu kontroli obecności i dostępu w przedsiębiorstwach, także z ograniczonym budżetem – informuje Michał Starościk,Product Manager ViDiS SA – Dotychczas przedsiębiorstwa korzystały głównie z systemów projektowanych od podstaw pod konkretne rozwiązania.
System można rozwijać w miarę wzrostu zatrudnienia. Safescan jest też alternatywą dla tradycyjnych i często nieefektywnych metod takich jak podpisywanie listy obecności czy wysyłanie maili na początku i końcu dnia pracy. Oprócz podstawowej funkcjonalności system pozwala tworzyć wygodne podsumowania i raporty ułatwiające miesięczne rozliczenia oraz zwiększa bezpieczeństwo pracowników - dodaje.
Systemy Safescan TA-8010 i TA-8015 korzystają z kart RFID. Każde z urządzeń oferuje rejestry na 3000 pracowników, dostęp do danych w czasie rzeczywistym i zaawansowane funkcje raportowania. Raporty można eksportować do Excela i programów płacowych. Safescan TA-8015 oferuje obsługę kilku terminali w ramach jednej sieci w budynkach z kilkoma wyjściami oraz kombinację trzech metod uwierzytelniania. W razie alarmu pożarowego łatwo wygenerować listę obecności i kontrolować ją w czasie rzeczywistym dla większego bezpieczeństwa personelu.
Oprócz tego do sprzedaży trafią systemy SafescaTA-8020 i TA-8025 wyposażone w czytniki linii papilarnych oraz Safescan TA-8030 i TA-8035 z czytnikiem kart RFID oraz linii papilarnych.
Więcej informacji na temat urządzeń można znaleźć na stronie dystrybutora.
Informacja prasowa
Dodaj komentarz