[IP]: Seminarium Interactive Intelligence: Co nowego w obsłudze klienta w 2015 r.

Interactive Intelligence Group zaprasza na bezpłatne e-seminarium “Co nowego w obsłudze klienta w 2015 r.” Seminarium, prowadzone w języku angielskim, odbędzie się we wtorek 27 stycznia o godz. 17.30. 

Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników centrów kontaktowych, dyrektorów ds. obsługi klienta, przedstawcieli działów technologicznych i innych osób odpowiedzialnych w firmach za relacje z klientami. Podczas trwającej 75 minut prezentacji omówione zostaną najnowsze trendy technologiczne w branży obsługi klienta, wielokanałowość interakcji, chmura, mobilność oraz optymalizacja zarządzania personelem.

Seminarium poprowadzi Ian Jacobs, starszy analityk w firmie Forrester Research oraz Tim Passios, wiceprezes marketingu rozwiązań w Interactive Intelligence. Po prezentacji nastąpi sesja pytań i odpowiedzi, w której wezmą udział tacy weterani branży jak Sheila McGee-Smith, założycielka McGee-Smith Analytics oraz Don Van Doren, założyciel i prezes Vanguard Communications.

Rosnące wymagania konsumentów motywują centra obsługi do wdrażania zaawansowanych technologii zwiększających jakość świadczonych usług. W naszym seminarium omówimy technologie i aplikacje, które ułatwiają personalną i spójną obsługę klientów we wszystkich wykorzystywanych przez nich kanałach komunikacji – powiedział Tim Passios, zapowiadając wydarzenie.

Na szkolenie można zarejestrować się za darmo, formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod tym linkiem.

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *