Zwyczaj obdarowywania się upominkami w gronie kontrahentów jest już na porządku dziennym. Prezenty otrzymują także klienci, co stanowi najczęściej element strategii marketingowej skoncentrowanej na poprawie wizerunku firmy. Gadżetów reklamowych jest obecnie multum – to zarówno popularne długopisy, smycze czy kubki, jak i bardziej oryginalne produkty, bo w końcu gadżetem tego rodzaju może stać się niemalże wszystko. Teraz rosnącym powodzeniem cieszą się w szczególności słodycze reklamowe – w końcu każdy uwielbia od czasu do czasu coś pysznego, więc dlaczego nie uczynić z nich upominków firmowych.
Czekoladki, pralinki, cukierki
Wybór słodkich gadżetów reklamowych jest naprawdę ogromny – można dostosować je do swojego gustu, wyznaczonego budżetu czy też do branży, w której się pracuje. Do butików z odzieżą czy kosmetykami chętnie zamawiane są czekoladki czy krówki, natomiast do firm skoncentrowanych na męskich klientach częściej cukierki do ssania czy też miętówki. Słodycze reklamowe dają praktycznie nieograniczone możliwości w kreowaniu przekazu marketingowego i to na każdą okazję.
Najczęściej kupowane są one dla klientów i następnie dołączane do produktów, zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych, również mogą być one dostępne przy kasach czy stanowiskach obsługi klientów, aby każdy mógł się nimi poczęstować. Ponadto chętnie zamawiane są na różne eventy – targi, festiwale, pikniki firmowe.
Oczywiście, mogą także stać się nieco bardziej ekskluzywnym upominkiem podarowanym z okazji Dnia Kobiet, świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy czy też jako wyraz podziękowania za udaną współpracę. Największym powodzeniem cieszą się wtedy luksusowe czekolady belgijskie oraz pralinki, które są pakowane w dekoracyjne drewniane pudełka czy metalowe puszki. Również można pomyśleć o zakupieniu Czekoladowych Telegramów – kosteczki czekolady w takich bombonierkach układają się wtedy w życzenia.
Słodycze reklamowe z nadrukiem
Zamawiając czekoladki i inne słodycze reklamowe, warto pomyśleć dodatkowo o skorzystaniu z usługi personalizacji. Polega ona na wykonaniu nadruku na opakowaniu produktu – papierkach, pudełeczkach. Najczęściej projekt graficzny takiego nadruku obejmuje logo firmy oraz jej charakterystyczne kolory, ale w zależności od dostępnego miejsca można też zastosować innego rodzaju napisy czy obrazy. W ten sposób słodycze będą mogły również pełnić rolę marketingową.
Gdzie można kupić słodkie upominki firmowe?
Chociaż wydawałoby się, że najprostszym rozwiązanie jest wizyta w delikatesach lub w markecie, to jednak warto zdecydować się na skorzystanie z usług firm prowadzących sprzedaż słodyczy reklamowych dla klientów biznesowych. W ich asortymencie znajduje się znacznie szersza gama produktów w atrakcyjnych cenach i przy większych zamówieniach można otrzymać korzystne rabaty. Oczywiście, dużym plusem jest także możliwość personalizacji słodkich upominków – wiele firm samodzielnie wykonuje wtedy projekt graficzny na zamówienie klienta.
Do skorzystania ze swojej oferty słodyczy reklamowych zaprasza firma Słodkie Upominki z Warszawy, w której asortymencie czekają najróżniejsze pyszności. Istnieje też możliwość wykonania nadruków. Więcej informacji na temat firmy znajduje się na jej stronie internetowej pod adresem: http://www.slodkieupominki.pl/.
Dodaj komentarz