Jednym z najbardziej niewdzięcznych aspektów pracy biurowej jest zamawianie jedzenia wraz ze współpracownikami. Organizu.je uprości i uprzyjemni ten proces.
Świeżo założony start-up organizu.je chce zmienić sposób, w jaki zamawiamy jedzenie do firm i sprawić, by czynność ta była przyjemna i pożyteczna. Narzędzie udostępniane przez firmę umożliwia grupowe zamawianie lunchu za pośrednictwem strony internetowej oraz korzystanie z programów rabatowych dla stałych klientów.
Jeśli ktoś używa takich serwisów jak FoodPanda czy PizzaPortal, na pewno docenił wygodę, z jaką można składać zamówienia bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej. Jest to o wiele wygodniejsze, niż próby wytłumaczenia chińczykowi niezbyt dobrze mówiącego po polsku, co chce zjeść pięciu twoich współpracowników. Organizu.je stworzone na API PizzaPortalu rozwija pomysł zamawiania on-line i premiuje stałych klientów drobnymi rabatami, które mają zachęcić użytkownika do korzystania z usługi.
Jedna osoba wybiera lokal, w którym będzie się stołować i wysyła link wszystkim potencjalnie zainteresowane dołączeniem się do zamówienia. Współzamawiający dorzucają się do koszyka, redukując tym samym koszty transportu.
Organizu.je prowadzi też program partnerski, do którego może dopisać się jedna osoba z każdej firmy. Taki partner-organizator zarabia 2,5% wartości zamówienia: jeśli np. zrealizuje rachunek na kwotę 200 zł, firma przyznaje mu voucher w wysokości 5 zł na kolejne zakupy. Ponadto pierwsze zamówienie na 100 zł premiowane jest kuponem rabatowym do PizzaPortal o wysokości 10 zł, lub kuponem rabatowym na 20 zł, jeśli zamówienie przekroczyło kwotę 200 zł. Wygląda całkiem przyzwoicie, choć profit dla partnera mógłby być co najmniej dwukrotnie wyższy, organizu.je na pewno pozyskałoby wtedy więcej użytkowników.
Start-up wygląda bardzo interesująco i sprawdzi się przede wszystkim w dużych korporacjach, gdzie dogadanie się w sprawie zamówienia jest wyjątkowo uciążliwe. Wysłanie współpracownikom linku do koszyka ułatwi ten proces, zainteresowani będą mieli ograniczony czas na decyzję, dzięki czemu nie będą opóźniali wysyłki, a do zamówienia będą mogli dorzucić się też ci, których chwilowo nie ma w biurze. Czy organizu.je przyjmie się na szeroką skalę i nie zostanie wchłonięty przez konkurencję? Bardzo przejrzysty interfejs, duża liczba współpracujących lokali i prosta obsługa na pewno działają na korzyść portalu.
Dodaj komentarz