Samsung ujawnia następcę Galaxy Gear S

Apple rozpoczęło sprzedaż swoich zegarków, zatem czas, by Samsung odpowiedział na kampanię swojego najgroźniejszego konkurenta. Nowy zegarek będzie bardziej „klasyczny”.

Przedstawiciele Samsunga zdają sobie sprawę z tego, że w walce z Apple muszą grać bardzo ostro i dynamiczne odpowiadać na działania firmy. Choć zegarki Apple są horrendalnie drogie w stosunku do konkurencji, a ich czas pracy na baterii nie zachwyca, rozchodzą się jak świeże bułeczki. To dlatego w dniu wejścia tych urządzeń do sprzedaży, Koreańczycy postanowili odciągnąć od nich uwagę i zademonstrowali następcę Samsunga Galaxy Gear S.

Chociaż o zaprezentowaniu sprzętu ciężko właściwie mówić, gdyż na blogu deweloperskim firmy pojawiło się kilka grafik, które zdradzają przede wszystkim kształt urządzenia. Samsung poszedł śladem innych producentów i zrezygnował z topornego, prostokątnego wyświetlacza na rzecz tradycyjnego, okrągłego cyferblatu.

Samsung-NextGear-Apps-650-80

Przy okazji firma zachęca deweloperów do dołączenia do projektu rozwijania serii Gear i wzięcia udziału w testowaniu nowego SDK. Oznacza to, że Samsung wciąż obstaje przy swoim i zamiast korzystać z gotowego Androida Wear, woli rozwijać swój zegarkowy system mobilny.

Trzeba przyznać, że już teraz Koreańczykom udało się pozyskać kilku ważnych partnerów biznesowych: nowego Gear będą napędzać takie firmy jak CNN, Yelp czy Baidu. Pozyskanie dużych i znaczących marek może okazać się kluczem do wygranej z Apple Watch.

Firma nie podała oczywiście, kiedy możemy spodziewać się nowego zegarka sygnowanego logiem Samsunga, ale możemy przypuszczać, że ujrzy on światło dzienne już tej jesieni. Na razie Koreańczycy tylko podgrzewają atmosferę wokół premiery Apple Watch licząc na to, że część potencjalnych klientów wstrzyma się z zakupem zegarka z Cupertino, zanim nie zobaczy, co potrafi nowy Galaxy Gear.

Źródło

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *