Skype dla biznesu dla subskrybentów Office 365

Microsoft zdecydował się udostępnić najnowszą odsłonę swojego komunikatora głosowego dla biznesu dla użytkowników usługi Office 365 dla biznesu.

Chociaż Skype for Business wciąż funkcjonuje w wersji Technical Preview, Microsoft chce, by jak najwięcej użytkowników skorzystało z jego możliwości i sprawdziło, co sobą reprezentuje. To dlatego firma zdecydowała się udostępnić robocze wersje oprogramowania dla tych, którzy już teraz korzystają z biznesowego Office’a 365.

Chociaż trzon aplikacji jest taki sam jak standardowego Skype’a, narzędzie wyróżnia się kilkoma funkcjami:

Skype Meeting Brodcast

Dzięki niej subskrybenci Office 365 będą mogli strumieniować swoje wystąpienia na żywo do 10000 osób jednocześnie, którzy połączą się z transmisją z dowolnej przeglądarki i niemal każdego urządzenia. Dzięki temu rozwiązaniu o wiele łatwiejsze będzie relacjonowanie wszelkiego rodzaju spotkań i konferencji czy prowadzenie webinariów w sieci. Skype Meeting Brodcast będzie współpracował z narzędziem Bing Pulse do mierzenia zaangażowania użytkowników oraz Yammerem, który umożliwi porozumiewanie się widzów poprzez komunikator.

Cloud PBX PSTN Calling

Funkcja ta będzie dostępna na początku wyłącznie dla subskrybentów Office 365 na terenie Stanów Zjednoczonych. Dzięki niej użytkownicy będą mogli odbierać tradycyjne połączenia telefoniczne poprzez Skype’a dla Biznesu i zarządzać nimi w czasie rzeczywistym: wstrzymywać, wznawiać, przewijać i przekazywać dalej. W późniejszym czasie, gdy usługa zostanie przetestowana, będą mogli z niej korzystać również użytkownicy z innych części globu.

Na razie nie wiadomo, ile trzeba będzie zapłacić za dostęp do tej wersji Skype’a, Microsoft na razie skupia się na wdrażaniu i testowaniu nowych rozwiązań. Oficjalnej premiery narzędzia możemy spodziewać się pod koniec tego roku.

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *