Pod tajemniczą nazwą Twitter Flight School kryje się program dla administratorów agencyjnych, którzy chcą nauczyć się, jak poprawić komunikację na Twitterze.
Twitter chce pomóc agencjom marketingu cyfrowego w pełni korzystać z możliwości, jakie roztacza przed nimi świat mediów społecznościowych. W tym celu stworzono program Twitter Flight School, w ramach którego firma udostępnia filmy instruktażowe, które pomogą w zrozumieniu sposobu funkcjonowania serwisu oraz objaśnią działanie najważniejszych narzędzi reklamowych i analitycznych.
Stworzenie tej wirtualnej szkoły dla młodych tweetujących wiąże się z wprowadzeniem na rynek Twitter Analytics oraz kilku innych rozwiązań e-marketingowych. Firma planuje rozwijać Flight School, by na bieżąco informować swoich najważniejszych partnerów o nowych funkcjach oraz narzędziach, które mogą przydać się w promocji klienta lub biznesu. Aby skorzystać z nowej oferty Twittera, trzeba zalogować się do programu za pośrednictwem tej witryny.
Christine Cuoco, Head of Agency Strategy w Twitterze, wymienia kilka tematów, jakie firma porusza w ramach szkolenia. I tak dowiemy się, dlaczego powinniśmy wybrać Twittera i jak zacząć przygodę z tym serwisem, jak wynieść aktywność na wyższy poziom czy w końcu w jaki sposób korzystać z produktów promowanych i innych narzędzi do dostarczania wiadomości do najważniejszych użytkowników w najlepszym możliwym terminie.
Starzy użytkownicy Twittera i wyjadacze mediów społecznościowych pewnie nie znajdą tam zbyt wiele nowych informacji, ale ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z tym portalem społecznościowym, z pewnością znajdą w Twitter Flight School coś dla siebie.
Dodaj komentarz