Twitter otwiera Szkołę Latania

Pod tajemniczą nazwą Twitter Flight School kryje się program dla administratorów agencyjnych, którzy chcą nauczyć się, jak poprawić komunikację na Twitterze.

Twitter chce pomóc agencjom marketingu cyfrowego w pełni korzystać z możliwości, jakie roztacza przed nimi świat mediów społecznościowych. W tym celu stworzono program Twitter Flight School, w ramach którego firma udostępnia filmy instruktażowe, które pomogą w zrozumieniu sposobu funkcjonowania serwisu oraz objaśnią działanie najważniejszych narzędzi reklamowych i analitycznych.

Stworzenie tej wirtualnej szkoły dla młodych tweetujących wiąże się z wprowadzeniem na rynek Twitter Analytics oraz kilku innych rozwiązań e-marketingowych. Firma planuje rozwijać Flight School, by na bieżąco informować swoich najważniejszych partnerów o nowych funkcjach oraz narzędziach, które mogą przydać się w promocji klienta lub biznesu. Aby skorzystać z nowej oferty Twittera, trzeba zalogować się do programu za pośrednictwem tej witryny.

Christine Cuoco, Head of Agency Strategy w Twitterze, wymienia kilka tematów, jakie firma porusza w ramach szkolenia. I tak dowiemy się, dlaczego powinniśmy wybrać Twittera i jak zacząć przygodę z tym serwisem, jak wynieść aktywność na wyższy poziom czy w końcu w jaki sposób korzystać z produktów promowanych i innych narzędzi do dostarczania wiadomości do najważniejszych użytkowników w najlepszym możliwym terminie.

Starzy użytkownicy Twittera i wyjadacze mediów społecznościowych pewnie nie znajdą tam zbyt wiele nowych informacji, ale ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z tym portalem społecznościowym, z pewnością znajdą w Twitter Flight School coś dla siebie.

Źródło

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *