Przez wiele miesięcy administratorzy Twittera wstrzymywali się z wdrożeniem narzędzi e-commerce do swojego serwisu, testując tylko kolejne narzędzia. Teraz czas na nowe otwarcie.
W erze dominacji Facebooka na arenie mediów społecznościowych inni gracze na rynku nie mają innego wyjścia, jak tylko dostosować się do obecnej koniunktury i trendów wyznaczanych przez lidera. A dziś jest nimi integracja portalu z treściami e-commerce, dlatego Twitter wkrótce zamieni się w sklep internetowy.
Portal umożliwi sklepom prezentowanie swoich produktów bezpośrednio w nowym kanale, a także błyskawiczne realizowanie transakcji. Za tą małą rewolucję odpowiedzialne jest wprowadzenie prostego przycisku Kup, który wkrótce na dobre zagości na łamach Twittera. Ale nie tylko.
Na zmianach w sposobie prezentowania treści skorzystają wszelkiej maści celebryci, korporacje i drobni przedsiębiorcy, którzy dzięki nowym narzędziom analitycznym mogą lepiej zrozumieć swoich obserwujących i znacząco zwiększyć ich poziom zaangażowania poprzez dobre dopasowanie postów do odbiorców.
W chwili obecnej Twitter ma 40 kuratorów, którzy mają wypromować nowy projekt i sprawić, że Twitter zmieni się z prostej platformy mikroblogowej w prężny portal e-commerce. Wszystkie zapowiadane zmiany będą wchodzić w życie w ciągu najbliższych tygodni.
Dodaj komentarz