Zakupy w internecie mogą być tańsze

141379071719884300

Kilka lat temu zakupy grupowe, porównywarki i sklepy oferujące zniżki dopiero raczkowały w naszym kraju, ale sytuacja zmienia się dynamicznie i dziś świat zakupów on-line powoli się cywilizuje.

Polski Internet z roku na rok coraz szybciej dogania zachodnie standardy, co widać przede wszystkim na rynku e-commerce, który wywiera coraz większy wpływ na to, w jaki sposób sprzedawcy komunikują się z klientami, informują o promocjach, rabatach i akcjach specjalnych.

Naturalnym miejscem do zawierania więzi z klientem jest Facebook, który sprawdzi się zarówno w roli agregata ofert promocyjnych jak i jako narzędzie do bezpośredniego kontaktu z klientem i wymiany opinii o naszych usługach. Niestety w natłoku reklam i artykułów sponsorowanych coraz ciężej dotrzeć do klienta, a problemem niekoniecznie są pieniądze czy bariery technologiczne, a uodpornienie się użytkowników na wszelkiego rodzaju promocje i okazje, które z każdego miejsca atakują użytkownika portalu.

141379071800604800

Do niedawna rolę internetowego dyskontu pełniły portale zakupów grupowych, ale rynek ten przeżywa ostatnio zapaść, formuła wyczerpuje się i za kilka lat w tym segmencie pozostaną tylko najwięksi gracze.

Podobnej zadyszki dostały porównywarki cenowe, które – choć wciąż cieszą się popularnością – nie potrafią utrzymać wzrostów i wkrótce mogą stanąć przed wyborem: dostosować się do zmian na rynku, albo zniknąć.

141379071800611500

Tu z inicjatywą wychodzi serwis www.kupon.pl, który próbuje odpowiedzieć na zapotrzebowania klientów, dostosować swoją formułę do obecnych trendów i umożliwić dokonywanie tanich zakupów zarówno na sprzęty codziennego użytku, usługi czy elektronikę.

Serwis odchodzi od pomysłu sprzedawania dużej liczby kuponów rabatowych z cenami niższymi często o 50% albo i więcej. Choć ten model wciąż sprawdza się w niektórych branżach, sprzedawcy coraz ostrożniej podchodzą do tej formy reklamy, gdyż tym właśnie jest sprzedawanie usług po znacząco zaniżonych cenach, często na progu opłacalności.

Zamiast tego właściciele Kupon.pl woleli stworzyć przyjazny serwis z „ludzkimi” zniżkami, agregujący najciekawsze oferty rabatowe z rynku. Dzięki temu stworzono miejsce, w którym klient może zrobić tanie zakupy, a sprzedawca nie musi martwić się o swój zarobek. W jednym miejscu znajdziemy zarówno atrakcyjne oferty operatorów komórkowych, informacje o obniżkach na elektronikę jak i o sklepach, które naszą dostawę zrealizują za darmo. Wszystko to ubrane w nowoczesną szatę graficzną, przystającą do obecnych trendów na rynku.

O tym, czy ta forma oferowania zniżek sprawdzi się i podoła konkurencji, która również skupia się wokół podobnych pomysłów przekonamy się pewnie za kilkanaście miesięcy. Ale biorąc pod uwagę fakt, że w promocję serwisu zaangażował się Newsweek (zob.:www.newsweek.pl/kupony-rabatowe), możemy podejrzewać, że Kupon.pl wkrótce stanie się jednym z ważniejszych graczy na naszym małym rynku internetowych promocji.

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *