Po Elephants Dream i Peach, Instytut Blendera powraca z nowym, otwartym projektem: jest to Apricot. Lecz tym razem nie będzie to film, ale gra 3D!
Twórcy chcą stworzyć wieloplatformową grę (przynajmniej Linux, Windows i OS X), wykorzystując Blendera do tworzenia modeli i animacji, Crystal Space jako silnik 3D oraz Pythona jako “klej” do złączenia wszystkiego w jedną całość. Praca nad projektem rozpocznie się na początku lutego przyszłego roku, jednak pierwsze spotkanie organizacyjne odbędzie się już w połowie stycznia. Przewidywany termin zakończenia produkcji: lipiec 2008. Główni bohaterowie gry będą bazować na postaciach z filmu Peach.
Aby wesprzeć twórców gry, można przekazać na ten cel pieniądze przy użyciu PayPal. Wystarczy wejść na stronę gry i w dziale About poszukać Donations. W przypadku dotacji w wysokości co najmniej 35 euro można zostać wymienionym w napisach końcowych filmu, natomiast jeżeli przekaże się powyżej 250 euro można być wymienionym jako główny sponsor projektu.
Warto również wspomnieć, iż liderem zespołu programistów jest nasz rodak, Dariusz Dawidowski.
Dodaj komentarz