Artykuł sponsorowany
Jakiej platformy e-commerce powinno się używać w przypadku sklepów z CBD?
W związku z nagłym wzrostem na rynku CBD w ciągu ostatnich kilku lat, napędzanym zarówno przez przypadki medyczne, jak i zainteresowanych działaniem samej substancji CBD, nastał czas na legalizowanie. Na całym świecie zrobiło się głośno o tym, czym jest CBD, a ludzie nieustannie mówią o tym, jak wiele dobroczynnych właściwości posiada. Coraz więcej państw w każdym zakątku globu zainteresowana jest wprowadzaniem olejków, suszu, czy też innej postaci CBD, która będzie pomagała ludziom w potrzebach związanych z rekonwalescencją zdrowia.
Ponieważ społeczności zajmujące się zdrowiem promują zażywanie CBD i rozpowszechniają jego zalety, widzimy, że coraz więcej pozytywnych badań dotyczących właściwości tej substancji wychodzi na światło dzienne. Jeżeli jesteś jedną z osób, która chciałaby podłapać tę falę, z całą pewnością interesuje cię założenie własnego sklepu, który będzie zajmował się dostarczaniem CBD do klienteli. Poznaj najlepsze sposoby, za pośrednictwem rozwiniesz swój biznes e-commerce.
Od pewnego czasu handlowcy otrzymali zezwolenie na handel CBD za pomocą internetu. Dlatego też tak istotne jest, aby mieć dobrze działającą witrynę internetową, która zastąpi witraż fizycznego sklepu. Istnieją dwie główne opcje. Możesz założyć stronę na własnym serwerze i hostować dane za jego pośrednictwem lub skorzystać z serwerów dedykowanych, które za opłatą w postaci abonamentu będą podtrzymywały twoją stronę na stabilnych łączach.
Dwie główne opcje
Jeżeli chodzi o stworzenie idealnej witryny, która będzie miała za zadanie obsługiwać nasz biznes e-commerce, to tak szybko, jak tylko będziesz chciał opróżnić swoje półki z zawartości składowanego na nich CBD, tak szybko musisz pomyśleć o zaimplementowaniu swojej strony na jak najlepszej witrynie, dzięki której klienci będą mogli dotrzeć do twojego internetowego sklepu. Jeżeli chodzi o tworzenie witryny, musisz pamiętać, że jest to sprawa bardzo skomplikowana. Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że założenie swojego własnego sklepu online to bułka z masłem.
Okazuje się jednak, że twoja witryna internetowa będzie musiała spełniać ogromną ilość zadań. W biznesie e-commerce skonstruowana strona sklepu musi być twoją wizytówką, billboardem i miejscem, w którym klienci będą mogli zapoznać się z towarem, który mają do wyboru. Nikt w dzisiejszych czasach, gdy rynek przepełniony jest profesjonalizmem, nie może pozwolić sobie na przestarzałą stronę internetową, która wygląda na amatorską. To po prostu nie wypada.
Właśnie dlatego musisz wybierać najlepsze możliwe opcje dla swojego sklepu e-commerce. Mając to na uwadze, zapoznaj się z krótkim przeglądem wad i zalet dotyczących dwóch największych konkurentów przy wyborze swojej własnej platformy e-commerce.
Samoobsługowa witryna za pośrednictwem platformy WordPress i WooCommerce.
WordPress od wielu lat dominuje w sieci, dzięki możliwościom, które udostępnia dla swoich użytkowników. Tak naprawdę trudno o znalezienie sposobu na prowadzenie swojej własnej witryny, która byłaby tak prosta w obsłudze, a równocześnie przypominała profesjonalny produkt. Przy odrobinie praktyki każdy może spróbować swoich sił i zaprojektować własną stronę internetową. WordPress sprawdzi się głównie w przypadku amatorów i osób średniozaawansowanych. Zawiera zarówno wady, jak i zalety, jednak można nazwać go jedną z najbardziej przystępnych platform dla osób rozpoczynających swoją karierę w branży e-commerce.
Z drugiej strony mamy WooCommerce, który jest jedną z najlepszych platform stworzonych w celu obsługiwania handlu elektronicznego. Dzięki wielu opcjom dostosowywania możliwości estetycznych i funkcjonalnych podczas tworzenia własnej strony internetowej WooCommerce stanowi solidny wybór w przypadku zakładania swojego sklepu branżowego.
Niestety bez doświadczonych projektantów i designerów graficznych strona może wydawać się nieco ograniczona i nieprzystępna dla klientów. Najlepsza konfiguracja strony może okazać się zbyt trudna do wykreowania przez amatora, który dopiero co zanurzył się w świat biznesu e-commerce. Upewnienie się, że witryna będzie dobrze zoptymalizowana może w tym przypadku wymagać oka specjalisty. SEO, szybkość witryny, branding i design to elementy, które z całą pewnością lepiej zostawić ekspertom. Istotny jest także sam pomysł na nazwe sklepu. Bez względu czy postawimy na jakieś proste, bezpośrednie nazwy pokroju best CBD oil, CBD gummies, czy CBD Shop, lub też bardziej kreatywne to warto się nad tym kilkukrotnie zatanowić. Jeżeli chcesz popłynąć na początkowej fali biznesu e-commerce w branży CBD, być może dobrym rozwiązaniem okaże się początkowa inwestycja, która pozwoli ci opłacić specjalistów od witryn webowych, którzy zadbają o to, aby twojemu sklepowi internetowemu nie brakowało niczego.
Dodaj komentarz