Artykuł sponsorowany
Wszyscy pamiętamy czasy, kiedy wiadomość o darmowych koszulkach rozdawanych przez sieć hipermarketów sprawiała, że przed sklepem ustawiały się tłumy. Dziś gadżety reklamowe nie robią na konsumentach tak wielkiego wrażenia. Nie oznacza to jednak, że straciły swoją skuteczność. Zobacz, dlaczego odzież reklamowa to świetny sposób na promowanie twojego biznesu.
Badania przeprowadzone przez Vista Print – jednej z największych amerykańskich marek produkujących odzież dla firm – wykazały, że gadżety reklamowe (w tym również odzież reklamowa) znacząco wpływają na odbiór marki przez potencjalnych klientów. Aż 52% ankietowanych przyznało, że upominek ociepla w ich oczach wizerunek firmy. Jakie inne korzyści zapewnia włączenie gadżetów firmowych do swojej strategii marketingowej?
Odzież reklamowa – przepis na większą rozpoznawalność marki
Podniesienie rozpoznawalności marki to wyzwanie, przed którym stają zarówno niewielcy przedsiębiorcy, jak i międzynarodowe korporacje. Jak sprawić, aby Twoje produkty lub usługi zapisały się na stałe w umysłach obecnych i przyszłych klientów? Odpowiedzią na to pytanie może być kreatywny marketing. Odzież reklamowa i inne artykuły promocyjne mogą stać się narzędziem, dzięki którym osiągniesz ten cel stosunkowo niskim kosztem. Wystarczy jedynie ciekawy pomysł, który sprawi, że klienci z chęcią wykorzystają podarowany przez ciebie produkt w swoim codziennym życiu.
Odzież firmowa – doskonały sposób na powiedzenie “dziękuję”
Gdy operujemy niewielkim budżetem, każda złotówka wydawana na promocję ma ogromne znaczenie. Produkty promocyjne to jednak inwestycja, która się zwraca. Gadżety takie jak odzież reklamowa czy kubki z zabawnym napisem dodawane do zakupów są świetnym sposobem na podziękowanie stałym klientom i zwiększenie ich lojalności wobec twojej marki.
Odzież robocza i firmowa działa jak wizytówka
Koszulka reklamowa – niezależnie od tego, czy jest noszona przez twoich klientów czy może jest to odzież robocza pracowników – może przekazywać wiele informacji – między innymi dane teleadresowe twojej firmy. Warto więc zadbać o to, aby znalazły się one na nadruku t-shirtu. Dzięki temu nie tylko podniesiesz świadomość swojej marki, ale również zapewnisz wszystkim zainteresowanym możliwość szybkiego skontaktowania się z twoim sklepem lub poznania adresu twojej restauracji. Sprytne, prawda?
Ciekawy nadruk idealnym pretekstem do rozmowy
Kiedy ludzie myślą o odzieży reklamowej, często mają przed oczami nudne koszulki polo. Firmowy t-shirt nie musi jednak wyglądać w ten sposób. Jeśli popuścisz wodzę wyobraźni, uda ci się stworzyć nadruk, który nie tylko będzie reklamował twój biznes, ale również spowoduje, że ludzie zaczną na jego temat więcej rozmawiać. Odzież reklamowa z zabawnym lub intrygującym napisem skutecznie przyciągnie uwagę i zyska sympatię odbiorców, którzy wkrótce mogą stać się klientami twojej firmy.
Odzież firmowa przyciąga talenty
Wielka konkurencja na rynku sprawia, że problemem staje się nie tylko przyciągnięcie klientów, ale również zrekrutowanie pracowników, którzy byliby prawdziwymi talentami w swojej dziedzinie. Koszulki z nadrukiem zwiększają zaś świadomość twojej marki również wśród osób, które mógłbyś potencjalnie zatrudnić. Jeśli w ogłoszeniu o pracę zobaczą znajome logo, z większym prawdopodobieństwem na nie odpowiedzą i być może w niedalekiej przyszłości zasilą szeregi twojego zespołu.
Odzież reklamowa nigdy nie bierze wolnego
Firmowy t-shirt, kubek czy ręcznik pracuje na popularność twojej firmy przez całą dobę. Używany przez obdarowane nim osoby, twoich pracowników, a nawet ciebie samego, oswaja wszystkie dostrzegającego go osoby z twoim logo, reklamuje twoje usługi w weekendy, na pokładzie samolotów, podczas spływów kajakowych lub nawet… w biurze konkurencji.
Mimo upływu lat i rozwoju technologii gadżety firmowe wciąż nie tracą siły oddziaływania. Przemyślana strategia pozwoli ci skutecznie wykorzystać je w służbie twojego biznesu – niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem start-upu IT, sklepu z piwem rzemieślniczym czy właścicielem kawiarni. Koniecznie zastanów się więc, jak najefektywniej wykorzystać odzież dla firm w służbie Twojej marki.
Więcej informacji o możliwościach i rodzajach odzieży roboczej na stronie : http://firmoweciuchy.pl/
Dodaj komentarz