Artykuł sponsorowany
Sprawnie działający biznes to biznes, który się opłaca. Lepsza komunikacja, szybsza wymiana dokumentów, nieograniczony dostęp do firmowej dokumentacji – wystarczy jedna platforma, by zyskać tak wiele. Sprawdź, co zrobić, by w prosty sposób podnieść efektywność i opłacalność swojej firmy.
Jak usprawnić komunikację w biznesie?
Wymiana danych oraz dokumentów i komunikacja wewnątrz firmy, a także poza nią, mogą przebiegać szybciej i być bardziej skuteczne, jeżeli skorzystasz z narzędzi, które pozwolą Ci zwiększyć efektywność tych procesów. Są one kluczowym elementem każdego biznesu, bez względu na branżę. Jak je usprawnić? Rozwiązaniem jest elektroniczna wymiana danych, czyli narzędzie, które daje Ci możliwość tworzenia, gromadzenia, przesyłania i odbierania wszystkich niezbędnych dokumentów z poziomu jednej platformy.
Platforma EDI Lite i jej możliwości
Specjalna platforma do elektronicznej wymiany danych umożliwia Ci korzystanie z szeregu funkcji, dzięki którym obsługa firmowej dokumentacji stanie się efektywniejsza na wielu poziomach. Narzędzie EDI Lite dodatkowo możesz zintegrować z firmowym systemem biurowym. Oto, na jakie jeszcze udogodnienia możesz liczyć:
- generowanie dokumentów: zamówień, zleceń, faktur, korekt i innych,
- awizowanie dostaw,
- integracja z systemami ERP,
- zarządzanie dokumentacją firmy z poziomu jednej platformy,
- przesyłanie dokumentów do klientów i kontrahentów oraz ich odbieranie,
- nieograniczony dostęp do dokumentacji przedsiębiorstwa za pośrednictwem dowolnego urządzenia z podłączeniem do Internetu,
- dane klientów zebrane w jednym miejscu,
- śledzenie statusu dokumentów,
- powiadomienia o ważnych zdarzeniach, zmianie statusu, odebranych wiadomościach itp.
Wymiana dokumentów elektronicznych i jej zalety
System EDI to jedno z narzędzi oferowanych przez Paperless Lite – markę uważaną za lidera na polskim rynku rozwiązań paperless. Platforma służąca elektronicznej wymianie danych, podobnie jak podpis cyfrowy czy elektroniczne biuro obsługi klientów, służyć ma idei zmniejszenia wykorzystania papieru w biznesie. To trend, który z jednej strony jest proekologiczny, z drugiej zaś przynosi szereg korzyści dla firm, które zdecydują się na prowadzenie przedsiębiorstwa zgodnie z jego założeniami. Wystawianie, przesyłanie i odbieranie dokumentów staje się szybsze i jest możliwe do zrealizowania również poza biurem. Wystarczy zalogować się do platformy na laptopie czy urządzeniu mobilnym, by już po chwili zyskać dostęp do całej dokumentacji firmowej.
Korzyści dla Twojego biznesu
Plusów wynikających z przejścia na elektroniczną wymianę danych jest znacznie więcej. Ograniczenie zużycia papieru wiąże się z obniżeniem wydatków na jego zakup, ale też możliwością zmniejszenia powierzchni biurowych, w których archiwizowane są dokumenty. Lepiej zorganizowana dokumentacja i efektywniejsza komunikacja z klientem pozwala na podniesienie jakości jego obsługi, w tym też szybszą realizację zamówień. To zaś jest nie bez znaczenia dla jego zaufania i lojalności. Zadowolony i dobrze obsłużony klient dużo chętniej ponownie skorzysta z Twojej oferty.
Dodaj komentarz