Innowacyjne rozwiązanie z zakresu płatności mobilnych.

Smartfony traktowane są dziś nie tylko jako telefon, ale również wielozadaniowe komputery. Rozmiarami bardziej przypominają niewielkie pudełka grubości cienkiego zeszytu, niż znane nam jeszcze z początku XX wieku, duże i nieporęczne urządzenia. Ich poziom zaawansowania jest tak zaskakujący, że popularna nazwa „telefon” już dawno przestała realnie odpowiadać ich możliwościom i zastosowaniu.

Dziś Smartfon stał się to nieodzownym elementem życia nowoczesnego człowieka, przenosząc go w inną epokę mobilności, płatności, pracy oraz życia prywatnego.Każdego miesiąca ludzkość spędza łącznie dwa miliony lat, korzystając z komórek (Źródło: GSM Association).
Pierwsze modele pojawiły się już 10 lat temu chociaż przełomem w tej branży była prezentacja pierwszego iPhona firmy Apple, która miała miejsce 9 styczna 2007 roku. Dzięki zawrotnej karierze już w 2013 roku nowoczesne smartfony będą bardziej popularne niż tradycyjne telefony komórkowe i zdominują rynek osobistej telekomunikacji. Z badań Agencji MEC Analytics and Insight wynika, że aż 80 procent Polaków, regularnie korzystających z Internetu, jest posiadaczem nowoczesnych smartfonów i wykorzystuje je w wielu aspektach swojego życia, głównie korzystając z mobilnego podłączenia sieciowego oraz różnych dostępnych na rynku aplikacji. Proponowane rozwiązania bazują na bezprzewodowym podłączeniu urządzeń mobilnych do klawiatur i ekranów w domach lub pracy i korzystanie z nich na znanych obecnie zasadach użyteczności. Dostęp do internetu, oraz coraz nowsze aplikacje i systemy, napędzają popularność smartfonów, a co za tym idzie wzrost ilości przesyłanych danych i wykonywanych operacji finansowych. W odpowiedzi na oczekiwania klientów podejście producentów również ulega zmianie – dostarczany sprzęt, jest z jednej strony uniwersalny i prosty w obsłudze, a z drugiej funkcjonalny, gotowy do zastosowania w każdej sytuacji. Według badań, w 2015 roku będzie już ponad 1 miliard smartfonów na globalnym rynku, a już w 2013 roku z bankowości mobilnej będzie korzystać ponad 400 milionów osób (źródłoJuniperResearch). Spowodowane jest to obniżoną ceną oferowanych produktów przez mniejsze firmy z tego segmentu, oraz nowoczesnym technologiom wprowadzanym na rynek.
Popularność od niedawna zaczynają zyskiwać płatności mobilne za pośrednictwem smartfonów i tabletów z wykorzystaniem karty płatniczej czy kredytowej. Jednym z najnowocześniejszych rozwiązań na rynku w tej dziedzinie jest urządzenie o nazwie SwiffPay, które dołączone do telefonu/tabletu spełnia funkcje mobilnego terminalu płatniczego. Kompletne i certyfikowane systemy obsługują POS-y oraz wyposażone są w identyczne zabezpieczenia jak aktualne rozwiązania chip-and-pin EMV 2. Rozwiązanie to jest kompatybilne ze wszystkimi dostępnymi platformami jak iPhoneiOS, Android, Blackberry czy Windows. Zastosowanie SwiffPay pozwala na bezpieczne i bezgotówkowe płatności pomiędzy osobami, sprzedawcami i bankami, optymalizując ten proces oraz znacznie obniżając koszty. Rozwiązania tego typu stawiają smartfony oraz płatności mobilne na wyższym stopniu zaawansowania technologicznego oraz zaufania, dzięki zapobieganiu nadużyciom, redukcji oszustw oraz obniżeniu ilość zwrotów.
Światowe korporacje zamierzają w najbliższym czasie wprowadzić smartfony z dostępnymi aplikacjami, jako podstawowe narzędzie pracy dla swoich pracowników. Nowe rozwiązania umożliwiają swobodę użytkowania, a sprawdzone metody płatności mobilnych, bezpieczeństwo oraz wygodę. Badania pokazują, że dwie trzecie użytkowników smartfonów nie wyobraża sobie bez nich życia, a trzy czwarte adaptuje na swoje potrzeby najnowsze dedykowane technologie czy aplikacje.

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

13 odpowiedzi na „Innowacyjne rozwiązanie z zakresu płatności mobilnych.”
  1. Awatar o_O
    o_O

    SPAM

    osnews upadło już tak nisko że dla ksay pozwala na takie artykuły reklamowe jako newsy, czy po prostu upadło tak bardzo, że nie ma kto tego usunąć?

    1. Awatar Lam_Pos
      Lam_Pos

      I masz zgryz, kogo hejtować? Czy odstraszyć tę marną resztkę czytelników, która tu jeszcze zagląda pomimo twoich metodycznych, wieloletnich działań odstraszających i zniechęcających do osnews? Czy skoczyć do gardeł autorom wpisów i zniechęcić ich do jakichkolwiek publikacji tutaj?

      Powiem ci tyle – gratuluję dobrze wykonanej pracy, za wyludnienie osnews czeka cię zapewne spora premia. A jeśli taki ogrom solidnej roboty wykonałeś za darmo, jak zapewne będziesz utrzymywać … to w najbliższym lustrze poszukaj wizerunku wielkiego Frajera (tak, Frajera z naprawdę dużej litery), prawdopodobnie największego z ci znajomych.

      Jeszcze raz gratuluję, bo jednak profesjonalną robotę należy doceniać. Natomiast pozdrawiam już niekoniecznie.

      1. Awatar o_O
        o_O

        Nie mam żadnego "zgryzu", a "hejtuję" zawsze i niezmiennie nikczemne śmieci i podłe zera.

        Jeśli osnews.pl się sprzedaje w tajemnicy przed użytkownikami i oszukując ich, to samo sobie wystawia opinię i nic dodawać nie muszę. Jeśli po prostu upadło jako serwis to szkoda, ale nie omieszkam o tym potencjalnym fakcie wspomnieć.

        osnews.pl upada z braku ciekawych newsów, a nie przez komentarze pod nimi.
        Jakby właściciele pisali kilka newsów na tydzień, to resztę wypełniłaby społeczność (patrz: osworld.pl).
        Ale im nie chce się nawet przetłumaczyć kilku zdań ze Slashdota czy innego źródła newsów czekających tylko na copy-pasta. osnews.pl zdechło przez właścicieli i kropka. Chcieli, żeby społeczność odwalała całą robotę za nich, a dostali figę z makiem.

        A teraz poproszę o merytoryczne ustosunkowanie się do mojego komentarza (tego na który odpowiedziałeś, czy nawet jakiegokolwiek innego) zamiast produkowania takich ilości osobistych wymiocin. Dziękuję.

        1. Awatar Lam_Pos
          Lam_Pos

          No i zostałem bez słowa, największy miejscowy pieniacz, hejter i troll w jednej osobie, wzywa mnie do merytorycznej dyskusji! A gdzie wezwanie na barykady, gdzie jad i nienawiść lana hektolitrami?! He, he, he! Już tylko w historii komentarzy osnews.pl?! Bo, panie "dyskusja merytoryczna", wgląd do twoich starych wpisów mamy do nadal. ;)))

          Co do redakcji to masz rację, zawalili sprawę na całej linii. Ale cóż, filmaster.pl przynosi widać większe dochody? A co do merytorycznej dyskusji z takim osobnikiem jak ty…. cóż, admini zwykle ujmują to tak: "prosimy nie karmić trolli". Więc – bujaj się.

          1. Awatar Amadeusz
            Amadeusz

            Tak należało go podsumować od początku, bo jechanie na autorów i portal w sposób kompletnie nieuzasadniony nie wymaga specyficznego komentarza – świadczy o poziomie tegoż osobnika.
            Pozdrawiam

          2. Awatar Lam_Pos
            Lam_Pos

            Eeee, na tego typa tradycyjna logika nie działa. On żyje we własnym, całkowicie wirtualnym świecie. To prawda, czasem mi nerwy puszczą i mu odpowiem, ale zwykle omijam pisane przez niego komentarze szerokim łukiem. W miarę możliwości nawet nie czytając, coś jak psie miny na trawnikach – ani to przyjemnie oglądać, ani zapach poczuć, nie mówiąc już o wdepnięciu.

            Natomiast co do jego opinii o redakcji portalu, tu zgadzam się całkowicie. Zapieprzyli na całej linii. Ludzie dziś szukają informacji o alternatywie dla windows 8, o linuksach podobnych do Androida, o nowoczesnych systemach dla swoich starszych komputerów, a tu … sam zresztą popatrz, od miesięcy ugór i pogorzelisko.

  2. Awatar kandro
    kandro

    Bardzo mi imponuje poziom wiedzy i komentarzy niektórych internautów, którzy zmieszają z błotem każdy artykuł o nowince, produkcie, rozwiązaniu itp. oraz każde medium taki artykuł publikujący.
    1. Artykuł mówi wręcz za mało o produkcie, enigmatycznie, mało konkretnie
    2.Ciekawy jedynie jest fragment o rozwoju smartfonów jako zjawisku i to wybija się na pierwszy plan
    3. Teksty internauci wrzucają samodzielnie
    4. Radzę się douczyć czym są "newsy reklamowe" bo ten tekst nijak do tego nie pasuje

    1. Awatar o_O
      o_O

      1) Nie powinien mówić wcale.
      2) To może warto skasować nieciekawą resztę?
      3) Spam też wrzucają internauci. I dostają za to bana.
      4) No właśnie, bo to nawet nie jest news, tylko w części bezspamowej jest artykułem, a w części gdzie opisuje newsa jest spamem.

  3. Awatar piotrly
    piotrly

    przecież to jest artykuł reklamowy i dotyczy głównie tego: http://www.megasonic.pl/index.php/swiff-bezpieczn…

    1. Awatar piotrly
      piotrly

      nie zauważyłem że to stary artykuł a w rss pojawił się dopiero dzisiaj

      1. Awatar kandro
        kandro

        faktycznie, jeżeli będziemy patrzeć w ten sposób, to większość artykułów informujących o nowych rozwiązaniach czy produktach będzie trzeba uznać za reklamowe. Masz rację, że artykuł dotyczy tego co kryje się pod linkiem natomiast wypełnia to raczej znamiona informacji prasowej niż reklamy. Tekst jest napisany naprawdę nieźle a sam produkt jest przedstawiony kompletnie niejasno i niekonkretnie.

        1. Awatar o_O
          o_O

          Witamy autora incognito.

  4. Awatar Amadeusz
    Amadeusz

    Kurcze, dawno tu nie zaglądałem a wywiązała się ciekawa kłótnia na temat "jakiegoś" artykuliku. Czy jest dobry, rzetelny ? mało mnie interesuje oprócz tego, że jest przyzwoicie skoponowany i poprawny stylistycznie. Widzę jednak, że rozchodzi się raczej o to czy jest on reklamą, hm. ciekawy punkt dyskusji, wręcz pasjonujący tyle, że chyba mało trafny. Kolega o_O wita jakiegoś autora ale ja go tutaj nie widzę, niemal każda z powyższych osób ma uwagi to tekstu, który oprócz niewielu zalet jest kompletnie nijaki i nie zasługuje bynajmniej na to aby się nad nim rozwodzić w taki sposób. Z tą reklamą to koledzy jednak naprawdę przesadziliście, uśmiałem się jak nigdy, polecam przejrzeć sobie cały OS pod kątem reklam… Pozdrawiam wszystkich i polecam inne ciekawsze zajęcia niż ekscytowanie się "czymś takim" nie umniejszając nikomu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *