Intelligent digital signage, czyli nowe technologie w służbie marketingu

Intelligent digital signage, czyli nowe technologie w służbie marketingu

Artykuł sponsorowany

Co to właściwie jest? Pod tą obco brzmiącą nazwą kryją się zaawansowane systemy, które przykuwają naszą uwagę w wielu miejscach, które odwiedzamy każdego dnia. Ich zadaniem jest zasadniczo komunikacja z odbiorcą.

Jaki jest cel działań z wykorzystaniem digital signage?

Od masowych form przekazu różnią się tym, że umożliwiają wyświetlanie treści stricte dopasowanych do użytkownika oraz pozwalają na bezpośrednią interakcję z nim. Dodatkowo posiadają mocno rozbudowane narzędzia analityczne. Powinno to ucieszyć działy marketingu bezpośrednio odpowiadające za wyniki prowadzonych kampanii reklamowych.

W praktyce z digital signage stykamy się na różnego rodzaju wyświetlaczach elektronicznych. Jedne przekazują nam treści reklamowe, inne dostarczają treści informacyjnych, a jeszcze inne niosą w sobie komunikaty ułatwiające nam codzienne życie.

Zasadniczo możemy wyróżnić kilka celów, które marki chcą osiągnąć poprzez aplikacje webowe powstałe w technologii DS.:

  • zainteresowanie konsumenta;
  • dostarczenie użytecznych informacji;
  • promocja i reklama produktów lub usług;
  • zwiększenie świadomości marki;
  • zaproszenie oraz obsługa programów lojalnościowych dla klientów.

Jak Toucan Systems tworzy kampanie DS. dla swoich klientów?

W naszej firmie do każdego projektu z wykorzystaniem technologii digital signage podchodzimy kompleksowo. Każda kampania jest połączeniem wiedzy programistów, specjalistów od sprzętu oraz marketingowców. Tylko tak możemy tworzyć efektywne rozwiązania, które dają naszym klientom szybszy zwrot z inwestycji oraz nieporównywalnie większą sprzedaż (w porównaniu ze standardową kampanią reklamową wykorzystującą klasyczne spoty). Tworzenie aplikacji na różnego typu ekrany oraz tworzenie aplikacji mobilnych musi być ze sobą ściśle powiązane, aby uzyskać jak najlepsze wyniki kampanii.

Co w naszych kampaniach digital signage jest najważniejsze?

  • Interakcja

Połączenie odpowiedniego przekazu z kamerami wykrywającymi przechodniów przyciąga uwagę nawet osób, które normalnie na komunikaty reklamowe nie zwracają uwagi. W tej sytuacji zainteresowanie produktem lub usługą staje się zdecydowanie skuteczniejsze.

  • Identyfikacja

Rozwiązania DS. dają możliwość zidentyfikowania klientów. Co pozwala na dopasowanie komunikatów do ich indywidualnej historii zakupów w sieci lub w sklepach stacjonarnych. To sprawia, że skierowana do nich informacja trafia idealnie w ich potrzeby, co zwiększa szansę na kolejną udaną transakcję.

  • Zarządzanie

W przygotowanych przez Toucan Systems kampaniach stawiamy szczególny nacisk na wykorzystanie rozwiązań, które będą nie tylko skuteczne, ale stabilne. Stąd też wykorzystanie systemu EMS, który zapewnia jednakowo wszystkie niezbędne funkcjonalności do bezproblemowej obsługi instalacji każdej wielkości (także tych, które liczą sobie setki współpracujących ze sobą urządzeń).

  • Treść

Aby kampania osiągnęła sukces, treści muszą przyciągnąć zainteresowanie użytkowników. Możliwość interakcji pozwala na wybór tego, z czym konsument chce się zapoznać. Możemy także pozostawić wybór systemowi, który dokona tego na podstawie analizy cech klienta.

  • Analityka

Przygotowywane przez Toucan Systems rozwiązania reklamowe w technologii digital signage, pozwalają ich integrację z systemem kasowym w sklepie. Dzięki czemu można w czasie rzeczywistym śledzić ruch w sklepie, wyniki sprzedaży oraz to jaki wpływ na sprzedaż ma wyświetlanie poszczególnych interaktywnych reklam.

Omnichannel

Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest integracja różnego typu rozwiązań. Digital signage, aplikacje mobilne, oraz aplikacje internetowe pozwalają nam tworzyć skuteczne kampanie polegające na spójnej komunikacji z klientem, uwzględniające jego specyficzne potrzeby oraz zainteresowania.

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *