Jak działa indaHash? Sprawdź, co wiesz o tej technologii
Artykuł sponsorowany
Platforma indaHash to nowatorski sposób na skuteczną reklamę w sieci. Łączy interesy Instagramowiczów i firm, które zainteresowane są promocją marki poprzez serwis Instagram. Zobacz, co warto wiedzieć o tej technologii.
Możliwości jakie daje indaHash
Nie od dziś wiadomo, że internet stał się potęgą w zakresie reklamy – obecnie to właśnie on umożliwia dotarcie do najszerszego grona odbiorców. Dzięki nowoczesnym narzędziom, takim jak indaHash, reklama trafia bezpośrednio do osób zainteresowanych konkretną tematyką. Jest zatem bardzo skuteczna. IndaHash to rozwiązanie pozwalające przyspieszyć nawiązywanie współpracy pomiędzy użytkownikami Instagrama a markami, które chcą reklamować się na tym portalu. Nie wymaga indywidualnych negocjacji i podpisywania spersonalizowanych umów – w sposób szybki i zautomatyzowany wyszukuje influencerów (użytkowników Instagrama, których profil śledzi wiele osób) spełniających wymagania, jakie stawia twórca kampanii reklamowej. Instagramowicze zyskują możliwość zarobkowania na swoich pasjach, na dzieleniu się sposobem życia, zainteresowaniami. Reklamodawcy dostają w zamian skuteczną reklamę oraz prawa do zdjęć, które wezmą udział w kampanii reklamowej.
Influencerzy zarobią na dodawaniu zdjęć
Zarabianie na Instagramie poprzez indaHash ma bardzo jasne zasady. Użytkownik portalu posiadający co najmniej 700 followersów, po pozytywnym przejściu weryfikacji, zaczyna otrzymywać powiadomienia o rozpoczynających się kampaniach reklamowych. Co ważne, dzięki technologii indaHash, trafiają do niego wyłącznie oferty, co do których spełnia wszystkie wymagania. Po zdeklarowaniu chęci udziału w kampanii można przystąpić do przygotowywania posta. Musi on zostać opublikowany w określonym terminie – tylko wtedy przysługiwać nam będzie wynagrodzenie. Musi również spełniać wszystkie wymogi reklamodawcy. Wśród kryteriów będą zarówno wymagania dotyczące zdjęcia (zawartość, sposób prezentowania produktu, kadr i inne), jak i opisu (oznaczenia @tag i #hashtag). Wypłata za udostępniane w ramach kampanii reklamowych zdjęcia następuje po uzbieraniu kwoty co najmniej 50 zł.
Skuteczna reklama dla firmy
Technologia indaHash to nie tylko świetny sposób zarobkowania dla młodych ludzi, aktywnych na Instagramie. To także doskonałe narzędzie dla firm zainteresowanych reklamą. IndaHash pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów dzięki temu, że nośnikiem reklamy stają się zdjęcia udostępniane przez zwykłych ludzi – naszych znajomych, rodzinę, osoby kojarzone z widzenia. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie skonfigurowanie kampanii reklamowej. Dzięki temu wezmą w niej udział influencerzy spełniający wymagania, takie jak minimalna i maksymalna liczba followersów, wiek, płeć, kraj czy zakres tematyczny.
IndaHash to pomysłowe narzędzie, na którym skorzystają zarówno użytkownicy Instagrama, jak i firmy, zainteresowane reklamą w mediach społecznościowych. Automatyzacja procesu nawiązywania współpracy sprawi, że kampanie reklamowe będą przebiegały szybciej, sprawniej i skuteczniej.
Dodaj komentarz