Innowacyjność tej gry polega na interakcji środowiska realnego z wirtualnym. Do grania potrzebujemy praktycznie 2 elementy: plastikową kostkę 5x5x5 cm oraz kamerę internetową.
Kamerę ustawiamy przed sobą, tak, aby była w niej widoczna trzymana w ręku kostka. Plastikowym gadżetem przechylamy w dowolną stronę, co sprawia, że człowieczek w wirtualnym pokoju na ekranie porusza się. Celem gry jest znalezienie wyjścia. Niektóre drzwi prowadzą donikąd, dlatego też ważne jest przestrzenne zapamiętanie ogółu pomieszczeń.
levelHead został stworzony na Debianie przy pomocy narzędzi:
- Vim
- Blender
- osgART
- OpenSceneGraph
- ARToolKit
- ARToolKitPlus
- osgCal
Trudno opisać, o co tak naprawdę chodzi w grze, dlatego zachęcam do obejrzenia filmu (uwaga! filmik przedstawia jak ukończyć 3 pierwsze pokoje):
Dodaj komentarz