Portal społecznościowy dla przedsiębiorców, LinkedIn, zainwestował w Bizo 175 milionów dolarów. 90% sumy przekazano w gotówce, a pozostałe 10% w akcjach spółki.
LinkedIn to kolejny portal społecznościowy, który w ostatnich tygodniach inwestuje w zakup narzędzi marketingowych w celu zwiększenia monetaryzacji. Bizo jest liderem wdrażania rozwiązań marketingowych dla biznesu. Firma oferuje swoim kontrahentom narzędzia do kontrolowania i regulowania zasięgu kampanii, prowadzi kampanie reklamowe w mediach społecznościowych przystosowane do wymagań przedsiębiorcy oraz zajmuje się dokładnym profilowaniem klientów. Portal przez krótki czas korzystał z usług Bizo, aż w końcu zadecydowano o przejęciu marki. Wykorzystując know-how nowego partnera, LinkedIn będzie w stanie jeszcze lepiej trafić do potencjalnego klienta.
Russel Glass, współzałożyciel i CEO Bizo, przyznał, że gdy tylko zaczął współpracę z portalem, szybko zrozumiał, że misje, cele oraz kultura pracy obu firm są do siebie bardzo zbliżone. Prędzej czy później musiało dojść do przejęcia. Gdy już wszystkie formalności zostaną spełnione, a ma to nastąpić w trzecim kwartale 2014 roku, znaczna część załogi Bizo przejdzie do struktur LinkedIn.
Z przejęcia zadowolony jest Deep Nishar, SVP ds. produktu oraz satysfakcji klienta LinkedIn. W przejęciu Bizo widzi ogromny sukces swojej firmy, wykorzystanie nowych narzędzi B2B ma zamienić portal w najbardziej efektywną platformę marketingową w Internecie. Jak wpłynie to na użytkowników serwisu? O tym powinniśmy przekonać się jeszcze w tym roku.
Dodaj komentarz