Mozilla Firefox to przeglądarka, której dziennie używa około 50 mln osób na całym świecie. Nietrudno wyobrazić sobie, jak ważna w takim przypadku jest skuteczna i przystępna dla użytkownika pomoc techniczna. Od początku roku testowany jest nowy sposób kontaktu z klientem – Live Chat.
Popularny rywal Internet Explorera jest według badań używany przez jedną trzecią Europejczyków. Na świecie korzysta z niego co szósty internauta. Wciąż jednak to produkt Microsoftu jest numerem jeden na rynku, zmuszając szefów Mozilli do wymyślania nowych sposobów walki o użytkowników.
Jednym z takich nowych pomysłów, który do tej pory nie był nagłaśniany w mediach jest lepsza pomoc techniczna dla użytkowników. Od stycznia jej nowym elementem jest funkcja Live Chat, czyli rozmowa z obsługą techniczną w czasie rzeczywistym. Nie jest to jednak – przynajmniej na razie – atut, którym Firefox może się chwalić. Taka forma pomocy dostępna jest w tej chwili jedynie przez kilka godzin na dobę i to tylko w godzinach pracy amerykańskich stref czasowych.
W ciągu pierwszego miesiąca spośród około 4000 zapytań przez Live Chat większość dotyczyła problemów związanych z zaporami uniemożliwiającymi dostęp do niektórych treści, a także różnego rodzaju spraw związanych z aktualizacjami i rozszerzeniami.
Dodaj komentarz