Artykuł sponsorowany
Instagram to jeden z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych na świecie. Konta na Instagramie posiadają już nie tylko celebryci, aktorzy czy sportowcy, ale także właściciele biznesów i marek osobistych. Reklama na Instagramie pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów danego biznesu. Aby odnieś sukces na Instagramie, wystarczy dobry pomysł i konsekwencja w dążeniu do celu. Jak dobrze zacząć przygodę z Instagramem?
Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:
- Reklama na Instagramie – czy warto inwestować w rozwój konta na Instagramie
- Jak rozpocząć kampanie Instagram i zdobyć klientów
Reklama na Instagramie to dobry sposób na dotarcie do nowych klientów. Promocja na Instagramie jest doskonałym sposobem na pokazanie naszego biznesu całemu światu Na Instagramie zwiększa się systematycznie nowa ilość użytkowników, zatem Twoja potencjalna grupa docelowa rośnie z dnia na dzień. Pora zatem wykorzystać ten potencjał.
Od czego zacząć przygodę z Instagramem?
Założenie konta na Instagramie trwa dosłownie kilka minut. Instrukcje dotyczące założenia konta na Instagramie są dostępne w sieci. Bez trudu je odszukasz. Jeśli masz zamiar stworzyć konto na portalu właśnie dla swojego biznesy, skorzystaj z instrukcji jak założyć konto biznesowe. Pamiętaj, że prowadzenie profilu na Instagramie dla biznesu wymaga założenia konta typu biznes. Pamiętaj o profesjonalnej nazwie użytkownika. Może to być Twoje imię i nazwisko lub po prostu oficjalna nazwa Twojej firmy. Kiedy konto zostanie już założone, pomyśl nad biogramem. Treść poświęcona Tobie i Twojej firmie musi być ujęta krótko i zwięźle, ale też musi dobrze odzwierciedlać, to czym się zajmujesz i co dokładnie oferujesz klientom. W biogramie zawrzyj branżowe hasztagi oraz adres Twojej strony internetowej. Na samym końcu zrób wstępny plan tego, o czym chcesz pisać i chciałbyś publikować na Instagramie. Na Instagramie liczą się zarówno posty, jak i atrakcyjne dla użytkownika relacje. Posty to bardziej znana forma pokazywania firmy na zewnątrz, a relacje to możliwość nagrywania krótkich filmików, w których nawiązujemy relację bezpośrednią z potencjalnym klientem.
Rozpowszechnienie profilu dla firmy – jak to zrobić?
Skuteczne prowadzenie profilu na Instagramie wymaga od nas nieco wysiłku w połączeniu z oryginalnym pomysłem dla naszej firmy. Instagram to miejsce, gdzie strona wizualna odgrywa bardzo dużą rolę, dlatego dobre zdjęcia, ciekawe grafiki oraz infografiki będą bardzo dużym atutem Jeśli sprzedajesz produkty fizyczne takie jak: kosmetyki, ubrania, buty, torebki, to koniecznie nawiąż współpracę z fotografem, który specjalizuje się w profesjonalnej fotografii produktowej. Dobrze sfotografowane produkty przykuwają uwagę potencjalnych klientów. Nie bez znaczenia jest również współpraca z grafikiem, który stworzy identyfikację wizualną dla Twojej marki. Do tego atrakcyjne treści postów i możesz podbijać Instagram. Dobra reklama na Instagramie to połączenie dobrej treści i efektownego zdjęcia albo grafiki.
Kiedy już stworzymy atrakcyjny post i opatrzymy go dobrze dopasowanym zdjęciem oraz dodamy do tego atrakcyjne hasztagi, możemy uruchamiać kampanie Instagram. Dobrze zaplanowana kampania, pozwoli na dodarcie do dużego grona potencjalnych klientów. Na Instagramie konta biznesowe to jedynie kilka procent ze wszystkich kont założonych na serwisie. Dlatego jako biznes mamy naprawdę spore szanse na sukces, a zdobycie nowych klientów jest nieco łatwiejsze niż na zagospodarowanym już Facebooku. Warto więc poświęcić trochę czasu i zorganizować się na Instagramie.
Dodaj komentarz