Artykuł sponsorowany
Niezależnie od branży, w której się specjalizujesz, twoja firma musi na bieżąco dostosowywać się do zachodzących na rynku zmian. Jeśli nie skorzystasz z dostępnych narzędzi marketingu internetowego i nie skupisz się na nowoczesnej komunikacji z klientem, wkrótce możesz go stracić.
Nowoczesna platforma dla firm
Platforma dla firm https://mprofi.pl/ powstała w celu pomocy przedsiębiorcom, którzy zmagają się z coraz większymi wymaganiami odbiorców i rosnącą konkurencją. Na rynku pojawia się coraz więcej nowych firm, dlatego jeśli chcesz się wyróżnić, musisz bacznie obserwować zmieniające się trendy i dostosowywać się do wymagań nowych grup docelowych.
W tych działaniach pomoże ci mProfi. To nowoczesna platforma dla firm, dzięki której nie tylko zdobędziesz nowych klientów, ale co najważniejsze — utrzymasz zainteresowanie dotychczasowych odbiorców.
Jak działa platforma dla firm?
Wirtualne serwisy, które powstały z myślą o przedsiębiorcach, mają wiele zastosowań. Ich najważniejszą funkcją pozostają oczywiście komunikaty, które przedstawiciel firmy może wysyłać do swoich klientów. Jednak aby było to możliwe, konieczne jest utworzenie bazy odbiorców, nazywanej potocznie listą kontaktów.
Taki zbiór pozwoli ci oczywiście na wysyłkę komunikatów, jednak wbrew pozorom możesz dzięki niemu osiągnąć znacznie więcej. Lista obejmuje zarówno osoby prywatne, jak i firmy. Zawiera dane twoich odbiorców i kontrahentów, które pozwolą ci podzielić ich na poszczególne grupy, na przykład zgodnie z demografią. Precyzyjne określenie grup docelowych znacznie usprawni planowanie działań marketingowych i ich późniejszą realizację. Dzięki platformie dla firm wszystkie informacje możesz wprowadzić do bazy samodzielnie, jednak może to zrobić także klient, który zdecyduje się na rejestrację.
W bazie danych znajdziesz między innymi nazwę firmy lub nazwisko klienta, jego datę urodzenia i zajmowane stanowisko lub specjalizację. Dzięki temu stworzysz komunikaty skierowane do poszczególnych grup odbiorców. Z pewnością sam najbardziej cenisz te spośród marketingowych treści, które zdają się być kierowane bezpośrednio do ciebie. Możesz być zatem spokojny, że docenią je także twoi klienci i wspólnicy.
Zakładając konto na platformie dla firm mProfi, możesz nie tylko stworzyć bazę kontaktów, ale także stale ją aktualizować.
Co zyskasz dzięki bazie odbiorców w mProfi?
Lista kontaktów pozwala przede wszystkim na usprawnienie komunikacji między tobą a twoimi klientami. Odbiorcy mogą odpowiadać na interaktywne wiadomości, które od ciebie otrzymują, na przykład poprzez oddawanie głosów w ankietach. Twoje komunikaty dotrą do nich szybko i skutecznie dzięki masowej wysyłce SMS i spersonalizowanemu mailingowi. Dzięki starannie przygotowanej bazie danych informacje będą przechowywane w bezpieczny sposób przez długi czas. Jednak aby wszystko odbywało się zgodnie z przepisami RODO, zadbaj o uzyskanie od klienta zgody na przechowywanie jego danych w bazie. Wówczas możesz już bez obaw planować kolejną kampanię.
Dodaj komentarz