Firma Samsung chce uszczknąć nieco rynku turystycznego. W tym celu stworzono hotelową telewizję internetową, pierwszy element Internetu Rzeczy dla hoteli.
Nowa usługa skierowana jest do zarządców i managerów obiektów hotelowych, na stronie projektu znajdą oni szczegółowe informacje o Lynk SINC oraz Lynk REACH, najważniejszych rozwiązaniach systemowych dla hoteli od Samsung Electronics. Stworzono je z po to, by w sposób prosty i efektywny zarządzać treściami wyświetlanymi w każdym pokoju, a także by informowanie gości o dostępnych usługach.
Samsung Lynk SINC to rozwiązanie dla hoteli 3-, 4- i 5-gwiazdkowych, oferujących klientom spersonalizowane usługi najwyższej jakości. System pozwala zdalne zarządzać treściami multimedialnymi wyświetlanymi na ekranach telewizorów. Dzięki temu każdy z gości otrzymuje przydatne dla siebie informacje np. na temat hotelu, usług czy okolicy. System pozwala także na przywitanie gościa z imienia i nazwiska w wybranym języku, daje również wgląd do swojego rachunku oraz możliwość szybkiego wymeldowania się.
Samsung Lynk™ REACH stworzono z myślą o małych obiektach, których właściciele nie chcą inwestować w kosztowną infrastrukturę sieciową. To bezpłatne i nowoczesne rozwiązanie pozwala na centralne zarządzanie treścią we wszystkich telewizorach poprzez zwykły kabel antenowy. System umożliwia także zarządzenie ustawieniami telewizorów, m.in. regulację parametrów urządzenia (np. domyślnej głośności), ustawianie kanału startowego czy wyświetlanie paska informacyjnego na dole ekranu.
To pierwsze kroki Samsunga w branży hotelarskiej, w przyszłości firma chce wprowadzić do hoteli więcej urządzeń pracujących w ramach Internetu Rzeczy.
Dodaj komentarz