Sprawdź, jak zwiększyć skuteczność ulotek reklamowych

Artykuł sponsorowany

Wydawać by się mogło, że w dobie internetu papierowe formy reklamy nie mają racji bytu. Jak się jednak okazuje, podróżując po centrum każdego miasta co rusz wciskane nam są do ręki ulotki i gazetki reklamowe. Nasuwają się więc dwa pytania, jaki byłby sens rozdawania ulotek promocyjnych skoro nie byłyby one skuteczne i co należy poprawić w tych, które nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?

Monitorowanie efektywności działań

Nie da się jednoznacznie stwierdzić, czy podejmowane przez nas działania przynoszą oczekiwane rezultaty czy też nie, jeśli nie mamy na to jednoznacznego potwierdzenia w postaci statystyk. Dodatkowo trzeba pamiętać również o tym, że zanim podejmiemy jakiekolwiek kroki, musimy je dobrze wcześniej przemyśleć. Przykładem bezsensownych działań może być zalewanie osiedli jedną i tą samą ofertą w niewielkich odstępach czasu. Nikt nie lubi spamu, czy to w wersji papierowej czy elektronicznej, więc nie dziwmy się, że ludzie otrzymując za dużą ilość gazetek promocyjnych będą się denerwować i umieszczać je bez czytania w koszu.

Przyciąganie uwagi odbiorcy

Jak nietrudno się domyślić, umieszczona na ulotce treść powinna być zredagowana w taki sposób, żeby zapadać w pamięć. Szata graficzna musi przyciągać wzrok odbiorcy, który w danej chwili będzie dzierżyć ulotkę w dłoni. Niektórym wydaje się, że wystarczy umieścić na tym niewielkim skrawku papieru jakikolwiek tekst, bo ten co ma przeczytać to i tak to zrobi. Nic bardziej mylnego. Czasami wytłuszczone „z tą ulotką -20% na pierwsze zakupy” zadziała lepiej, niż długoterminowa kampania reklamowa w internecie. Jeśli klient nie chce przyjść do nas sam to trzeba go ściągnąć sposobem.

Darmowe gadżety promocyjne

Kto z nas nie lubi dostawać darmowych profitów? Polacy uwielbiają prezenty. Wystarczy, że do ulotki promocyjnej dołączysz długopis czy brelok, a zdecydowanie zwiększysz szansę na to, że odbiorca kupi Twój produkt lub skorzysta z oferowanej przez Ciebie usługi, choćby po to żeby sprawdzić, z czym tak naprawdę ma do czynienia.

Chcesz nieco zaoszczędzić? Zleć realizację ulotek i plakatów wraz z przygotowaniem gadżetów reklamowych opatrzonych logiem Twojej firmy lub chwytliwym hasłem promocyjnym w diamond-druk.pl. Możesz być pewien, że zaoferowane Ci ceny będą jednymi z najatrakcyjniejszych na rynku, a przy okazji Twoja usługa zostanie zrealizowana praktycznie od ręki.

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *