Artykuł sponsorowany
Z pomocą systemu CRM prowadzenie firmy staje się o wiele prostsze. Oprogramowanie stanowi serce całego biznesu bez względu na jego wielkość i charakter prowadzonej działalności. System CRM umożliwia przechowywanie bazy danych, wyników finansowych oraz innych plików. Dzięki niemu zarządza się sprzedażą i kontaktami w sposób bezpieczny i dostosowany do danej branży. Jeśli interesuje Cię system CRM dla małej firmy, sprawdź, jakie korzyści przynosi jego wdrożenie.
- System CRM dla małej firmy skrojony na miarę potrzeb
- Wszystkie zadania pod kontrolą
- Automatyzacja sprzedaży i marketingu
- Sprawne zarządzanie działem HR
CRM w małej firmie jest ważnym narzędziem, ułatwiającym sprawne rozwijanie biznesu i zarządzanie nim również spoza budynku przedsiębiorstwa. Oprogramowanie umożliwia uzyskanie przewagi nad konkurencją w każdej branży, a także efektywne prowadzenie kampanii marketingowych w dowolnym okresie. Dowiedz się więcej o zaletach korzystania z CRM.
System CRM dla małej firmy skrojony na miarę potrzeb
System CRM dla małej firmy jest tworzony w sposób ułatwiający prowadzenie sprzedaży i pracę zespołu marketingowego. Aplikacja umożliwia uruchomienie automatycznej komunikacji, przygotowanie materiałów ofertowych i analizowanie efektów pracy. W programie sprawdzi się również wyniki finansowe, by wyciągnąć wnioski, które działania przyniosły najlepsze rezultaty. CRM sprawia zatem, że zespół sprzedażowy pracuje w pełni profesjonalnie. Dzięki niemu łatwo definiuje się etapy sprzedaży i tworzy lejki sprzedażowe, co pomaga rozwijać biznes. Dodatkowo jedna aplikacja dla firm pozwala wystawiać faktury i monitorować wpłaty od klientów.
Co ważne, CRM dla małej firmy można zbudować indywidualnie. Użytkownik może zdecydować o wyglądzie panelu aplikacji, jej funkcjonalnościach i zakresie gromadzonych danych. Dzięki temu oprogramowanie w pełni odpowiada na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa i umożliwia jego efektywniejszą pracę. Wszystkie te cechy posiada dostępne w korzystnej cenie oprogramowanie dla firm ASARI CRM.
Wszystkie zadania pod kontrolą
Oprogramowanie dla firm jest niezbędne, by efektywniej wykonywać liczne zadania. CRM umożliwia stworzenie harmonogramu dnia i ułożenie kalendarza, dzięki czemu pracownicy nie tracą czasu na zbędne działania. Wszystkie działy w pełni wykorzystują swój potencjał, a dzięki integracji CRM z kalendarzem Google nikt o niczym nie zapomina. Atutem systemu jest możliwość pracy w CRM na smartfonach i tabletach. Dostępność oprogramowania na urządzeniach mobilnych sprawia, że unika się problemów w przypadku prowadzenia pracy zdalnej. Dzięki temu biznesem efektywnie zarządza się nawet z podróży.
Automatyzacja sprzedaży i marketingu
Program do zarządzania firmą CRM automatyzuje sprzedaż i marketing, poprzez wysyłanie komunikatów do klientów i pracowników. Wiele zadań realizowanych do tej pory ręcznie jest wykonywanych szybciej, co umożliwia rozwijanie przedsiębiorstwa bez ponoszenia nakładów na zatrudnianie kolejnych pracowników. Dodatkowo z pomocą CRM stworzy się know-how, które zapewnia sporą przewagę nad konkurencją.
Z pomocą CRM prowadzi się skuteczne kampanie promocyjne i komunikację z klientami. Oprogramowanie posiada własne wzory mailingu i materiałów reklamowych oraz usprawnia zarządzanie zgodami na wysyłanie ofert handlowych.
Sprawne zarządzanie działem HR
W systemie CRM można tworzyć kartoteki pracowników, nadawać im uprawnienia i dostępy zgodne z wykonywanymi zadaniami, a także analizować pracę poszczególnych zespołów. Oprogramowanie ułatwia również zarządzanie urlopami. Dane wszystkich pracowników są odpowiednio zabezpieczone, co gwarantuje zgodność z RODO i innymi przepisami.
Dodaj komentarz