6 września zakończono finalne testy najnowszej wersji systemu rejestracji uczestników, obsługi recepcji i kontroli dostępu CONREGO.
Aplikacja powstała w oparciu o doświadczenie zdobyte podczas trzech lat współpracy z organizatorami wydarzeń oraz najnowsze technologie.
– Naszym celem od początku istnienia firmy było dostarczenie aplikacji, która będzie przewyższała jakością, elastycznością i funkcjonalnością rozwiązania oferowane przez produkty konkurencyjne. Nasz zespół ciężko nad tym pracował i po raz kolejny osiągnęliśmy wyznaczony cel – mówi Tomasz Chrościechowski, właściciel firmy.
Trzecia wersja systemu CONREGO oferuje między innymi:
– całkowicie przebudowany i jeszcze łatwiejszy w obsłudze interfejs;
– panel administracyjny w dowolnej wersji językowej;
– możliwość obsługi wielu wydarzeń za pomocą pojedynczego wdrożenia;
– udoskonalony moduł zarządzania treścią serwisu internetowego wydarzenia;
– uniwersalny moduł tworzenia ankiet umożliwiający wygodne zarządzanie badaniami;
– wbudowaną wysyłkę potwierdzeń rejestracji i kampanii poprzez SMS;
oraz dziesiątki innych funkcji, które zostały przebudowane, by praca z system była dla organizatora jeszcze większym ułatwieniem i przyjemnością.
Poprzednia wersja CONREGO była wdrażana na potrzeby obsługi blisko 30 wydarzeń, na które zarejestrowało się ponad 28 000 uczestników, poddano recenzji blisko 1000 prac naukowych i konkursowych.
Z pomocą CONREGO konferencje, kongresy i festiwale organizowali między innymi: Convention Bureau Wrocław, UM Wrocław, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Ministerstwo Gospodarki, Narodowy Instytut Audiowizualny, Gmina Lublin, NDAP, Grupa Pracuj, Polymus Integrated Communication, MPI Poland Club oraz Łódź Art Center.
Więcej informacji o funkcjach systemu na stronie www.conrego.pl, podczas gdy wersja DEMO (z perspektywy uczestnika) dostępna jest pod adresem www.demo.conrego.pl.
Informacje o firmie:
CONREGO to producent internetowego systemu rejestracji uczestników wydarzeń. Aplikacja umożliwia wysyłkę zaproszeń, rejestrację uczestników wydarzenia, obsługę płatności i faktur, zarządzanie salami, generowanie bieżących raportów i zestawień, tworzenie i prowadzenie serwisu internetowego wydarzenia, wysyłkę mailingów, generowanie identyfikatorów i certyfikatów, obsługę abstraktów i recenzji oraz recepcję uczestników w trakcie wydarzenia wraz z kontrolą dostępu do obiektów konferencyjnych. Ponadto firma świadczy szereg usług związanych z zapewnieniem organizatorom wsparcia technologicznego i merytorycznego na potrzeby organizowanych wydarzeń.
Dodaj komentarz