Twórcy gier sami mogą planować promocję swoich produktów na Steam

Platforma Steam to prawdziwy kombajn nie tylko dla klientów, którzy kupują i grają w gry, ale i dla twórców. Jak za pewne wiecie co jakiś czas ogłaszane są wielkie promocje bądź akcje tygodniowe, w czasie których następuje przecena wielu ciekawych gier. Do tej pory zarządzało tym wszystkim Valve, jednak deweloperzy uznali, że narzędzie do ogłaszania obniżek powinno zostać udostępnione również deweloperom.

Co to oznacza? Każdy twórca, którego gra widnieje na Steam może samodzielnie wykonać promocję, nadać jej odpowiedni czas trwania oraz sam ustalić o ile następuje przecena gry. Jeżeli Valve przygotowuje się do wielkiej akcji promocyjnej, może w niej uczestniczyć bądź też nie – wszystko zależy od dewelopera i odmowa nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami. Jedyny warunek jest taki, że jeden tytuł nie może być częściej przeceniany niż raz na dwa miesiące.

Co to oznacza dla zwykłego klienta? Nie będziemy musieli czekać na wielkie akcje organizowane przez Valve, aby kupić ciekawe gry po promocyjnych cenach, a deweloperzy mają wolną rękę w planowaniu swoich akcji promocyjnych. Miejmy nadzieje, że twórcy gier będą skłonni do robienia częstych i wysokich obniżek ;-).

Źródło

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

Jedna odpowiedź do „Twórcy gier sami mogą planować promocję swoich produktów na Steam”
  1. Awatar Lam_Pos
    Lam_Pos

    Microsoft nie na darmo myśli nad niepłatnym Windowsem… Niepłatnym w sensie gotówki przy zakupie oczywiście. Valve i Google ostro siedzą mu na karku. 😀
    Szacunek dla Valve.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *