Materiał partnera
Rozwój rynku e-commerce oraz konkurencja na rynku usług kurierskich spowodowały, że wysłanie przesyłki jest prostsze niż kiedykolwiek.
Warunkiem satysfakcji nadawcy oraz odbiorcy jest skorzystanie z firmy spedycyjnej o międzynarodowej renomie, która posiada liczne oddziały w każdym z zakątków świata. Także w Polsce.
Spośród firm kurierskich szczególnym powodzeniem cieszy się DHL – za jego pośrednictwem można wysłać przesyłkę do ponad 220 krajów na świecie, w tym do objętych amerykańskim embargiem Korei Północnej, Iraku czy Birmy (Myanmar). Niezależnie od miejsca docelowego procedura wysyłki jest niezwykle przejrzysta i zajmie niewiele czasu. Najistotniejsze informacje o tym, jak nadać paczkę DHL, przestawimy w pięciu prostych krokach.
- Wycena – wystarczy zaznaczyć, co i gdzie chce się wysłać, aby otrzymać informację o kosztach standardowych. Należy podać wymiary paczki, ciężar oraz miejsce nadania i oczekiwany czas dostawy.
- Przygotowanie przesyłki, w tym kompletowanie dokumentów, które zostaną dołączone do lokalnego oddziału DHL lub bezpośrednio do rąk kuriera odbierającego przesyłkę. Poza listem przewozowym w przypadku wysyłki do krajów spoza UE i stowarzyszonymi może być konieczne przygotowanie dokumentów odprawy celnej.
- Wysyłka starannie przygotowanej paczki – klienci DHL mogą skorzystać zarówno z opakowań własnych, jak i z opakowań dostarczonych przez firmę. Lista oddziałów DHL i godziny pracy znajdują się na stronie internetowej.
- Śledzenie stanu przesyłki – dzięki indywidualnemu numerowi nadawca i odbiorca mogą śledzić jej drogę przez 24 godziny na dobę. Wystarczy łącze internetowe. W przypadku posiadaczy konta sprawdzanie statusu jest jeszcze prostsze dzięki platformie MyDHL opracowanej specjalnie z myślą o klientach regularnie wybierających usługi kurierskie.
- Zapłata – klienci, którzy nie posiadają indywidualnego konta w DHL, mogą uregulować należność gotówką lub kartą. W lepszej sytuacji są posiadacze indywidualnego konta, którzy mogą skorzystać z regularnego fakturowania. Paczki za pobraniem również wchodzą w zakres usług świadczonych przez DHL.
Możliwość wysłania przesyłki krajowej czy zagranicznej bez wychodzenia z domu bądź biura to ogromny atut. Podobnie jak przejrzyste skonfigurowane cenniki oraz wiele wygodnych opcji. To atuty, które doceniają i przedsiębiorcy, i klienci indywidualni korzystający z usług kurierskich.
Dodaj komentarz