Konferencja „Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon” to spotkanie, w trakcie którego uczestnicy mają możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami na rynku IT. Jest to podsumowanie tego, co ważne i aktualne na rynku informatycznym.
Podczas wykładów eksperci scharakteryzują innowacyjne technologie stosowane w zarządzaniu zasobami i procesami przedsiębiorstwa i podzielą się doświadczeniami na temat przeprowadzonych wdrożeń.Producenci i dystrybutorzy oprogramowania oraz przedstawiciele firm doradczych, zaprezentują swoje rozwiązania i usługi.
Uczestnicy konferencji zdobędą orientację na rynku systemów dla przedsiębiorstw, która pomoże mu podjąć decyzje wdrożeniowe lub rekomendować rozwiązania zarządowi.
Tematyka zajęć wygląda następująco:
– Rozwiązania wspomagające pracę małych i średnich firm
– System zarządzania procesami biznesowymi (BPM)
– Systemy zarządzania przedsiębiorstwem ERP/MRP II
– Systemy DMS
– Repozytoria danych jako alternatywa dla serwera plików
– Bezpieczne udostępnianie danych przedsiębiorstwa w dobie konsumeryzacji
– Software-as-a-Service jako przyszłościowy model składowania i przetwarzania danych
– Marketing w Social Mediach jako usługa – plusy i minusy outsourcowania aktywności przedsiębiorstwa w Social Mediach.
– Prawne aspekty przetwarzania i przechowywania danych poza strukturami przedsiębiorstwa
– Smartfony i mobilność: nowe wyzwanie dla biznesu i IT
– Zarządzanie wiedzą przedsiębiorstwa – Co powinna zawierać strategia zarządzania wiedzą i dlaczego jest podstawowym elementem wdrożenia?
– Analiza danych w modelu BigData
– Call Center/ Contact Center
Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, m.in.:
– każdy uczestnik konferencji otrzyma ufundowany przez firmę BAMT kupon rabatowy 20% na cykl szkoleń BPMN:
– oprogramowanie dla Działów IT w najbardziej rozbudowanej wersji Systemu statlook z modułem bizlook oraz systemu uplook od firmy A plus C
– słuchawki Bluetooth UC od firm: Veracomp, Jabra i Alcatel Lucent
– upominki od firmy ZETO Opole
– upominki od firmy GSD Software
Udział w konferencji jest bezpłatny, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji: online lub faksem.
Więcej informacji znajdziecie na stronie internetowej.
Dodaj komentarz