Nowe reklamy Microsoftu wzbudziły wiele emocji wśród blogerów i użytkowników. Jak się okazuje, również dział prawny Apple nie przeszedł obok nich obojętnie…
…a to oznacza jedno: reklamy działają.
Ale do rzeczy: Kevin Turner, szef działo operacyjnego (COO) Microsoftu opowiedział podczas Worldwide Partner Conference śmieszną historię. Dwa tygodnie temu zadzwonił do niego przedstawiciel działu prawnego Apple żądając wycofania z wizji reklam ponieważ… Apple obniżył ceny.
W reklamach gigant z Redmond namawia do kupowania laptopów z Windows, bo są tańsze od Apple. Strategia zaczerpnięta bezpośrednio od naszych rodzimych speców od Dosi — „Jeśli nie widać różnicy, to po co przepłacać?” — sprawdziła się doskonale. Do tego stopnia, że Apple obniżył ceny swoich produktów i reklamy, nagrane kilka miesięcy temu, zdezaktualizowały się.
Co ciekawe, Turner zapowiada, że reklamy nadawane będą nadal w telewizji i — za swoim bossem — powtarza to trzykrotnie. Ciekawe co na to prawnicy Apple…
Dodaj komentarz