Serwis aukcyjny eBay kupił Milo.com, porównywarkę cenową.
eBay, najpopularniejszy światowy serwis aukcyjny zainwestował 75 milionów dolarów w zakup porównywarki cenowej Milo. Profilem działalności obie firmy nie odbiegają za daleko, stąd zakup był bardzo dobrym posunięciem ze strony tej pierwszej.
Jednakże warto zauważyć co jest takiego nietypowego w Milo. Polskie porównywarki cenowe, jak np. Ceneo pobierają informacje o cenach ze wszystkich dostępnych sklepów, prezentując je w przystępnej formie. Milo poszło o krok dalej. Wystarczy zaznaczyć gdzie w Stanach Zjednoczonych aktualnie znajduje się użytkownik, a po określeniu promienia wyszukiwania, otrzyma szczegółową informację o ofercie sklepów z najbliższej okolicy. Niby drobny szczegół, jednak w przypadku wykonywania szybkich zakupów, w łatwy sposób można znaleźć najtańszy sklep w najbliższej okolicy.
Dodaj komentarz