eMarketer: profesjonalne treści są przyszłością wideo w sieci

eMarketer zadaje proste, choć bardzo istotne pytanie: czy obejrzeniu milionów krótkich klipów wideo stworzonych przez innych użytkowników, internetowi widzowie nie poszukają czegoś… lepszego? Wydaje się to bardzo prawdopodobne. Oczekiwania – wraz z ze wzrostem ilości kontentu wideo, jego „konkurencyjności” – będą wzrastać w istotnym tempie.

Jak wynika z raportu „Pro Online Video Views 1998-2012” przygotowanego przez AccuStream iMedia Research – odpowiedź na pytanie eMarketera może być jak najbardziej twierdząca. Ilość oglądanego profesjonalnego kontentu wideo wzrosła o 25 proc. w minionym roku do poziomu 41,6 miliarda wyświetleń. Myślę również, że odczuwamy to wszyscy, jako konsumenci filmów w sieci – coraz częściej sięgamy po dłuższe, profesjonalne i lepszej jakości przekazy. Wiąże się to także z jego coraz większą dostępnością.

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

  1. Awatar quest
    quest

    kontent
    synonimy: (1.1) rad, usatysfakcjonowany, zadowolony

    http://pl.wiktionary.org/wiki/kontent

    1. Awatar mith
      mith

      Też mnie to w oczy bodło. Tam powinna być zwykła, swojska, polska "zawartość" albo "treść", żeby unikać powtórzeń.

    2. Awatar Pablo
      Pablo

      Takżem niekontent że tak napisano!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *