Google Polska ułatwia geograficzne kierowanie reklam AdWords

Google Polska wprowadziło nową funkcję polegającą geograficznym określeniu celu (targetu) kampanii reklamowej AdWords. Teraz wystarczy na mapie wybrać region, w którym mają się pojawiać sponsorowane linki wyświetlające się po wpisaniu do wyszukiwarki określonego słowa.

Poprzednio można było wybrać jedynie konkretne miasta lub regiony.


Stary interfejs


Nowy interfejs

Zmiana wygląda na przydatną, szczególnie dla firm, które chcą zareklamować swoje produkty w konkretnych lokalizacjach, np wszędzie oprócz Warszawy (gdzie zamierzają przeprowadzić innego rodzaju kampanię).

Ciekawe jak Google radzi sobie z takimi sprawami jak “fałszowanie” adresów IP przez korzystanie z serwerów proxy czy usług typu Tor…

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

6 odpowiedzi na „Google Polska ułatwia geograficzne kierowanie reklam AdWords”
  1. Awatar pjf
    pjf

    Hmm, jak można "sfałszować" adres IP używając OpenDNS?! 😉

    1. Awatar michuk
      michuk

      Hmm coś mi chyba nie wyszło 🙂

    2. Awatar jellonek
      jellonek

      dalej bedziesz prawdopodobnie w klasie swojego providera (no chyba ze wykupisz klase – ale to juz bedziesz lepiej namierzalny…)
      a co ma dns do ustalania lokalizacji wzglednem konkretnych adresow ip?
      slyszales o czyms tak podstawowym jak "whois"?

    3. Awatar jellonek
      jellonek

      pfff, chyba po pijacku zle odpisalem… opendns nie zapenia ci mozliwosci "sfalszowania" ip.
      tor – juz bardziej…
      ale to i tak nie zapewni ci anonimowosci :]

      1. Awatar pjf
        pjf

        Nie pierwszy raz ;-P

        1. Awatar jellonek
          jellonek

          bywa 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *