Tusze do drukarek atramentowych marki ActiveJet zdobyły pierwsze miejsce w teście kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych we wszystkich testowanych kategoriach: do drukarek HP, Canon, Brother i Epson. Produkty ActiveJet we wszystkich testowanych urządzeniach okazały się najbardziej ekonomiczne.
ActiveJet został absolutnym liderem testu atramentowych zamienników, uzyskując najwyższą ocenę końcową w przypadku wszystkich czterech producentów drukarek, która wyniosła średnio 8,9 punktów na 10 możliwych. Rzeczywisty koszt wydruku jednej strony, który średnio wynosił 3,64 groszy za wydruk czarnobiały, był najniższy w porównaniu do pozostałych tuszy.
Niezależne testy wyraźnie wskazały na opłacalność stosowania materiałów ActiveJet. Wykorzystywanie naszych produktów do drukowania pozwala cieszyć się wysoką jakością wydruku przy jednoczesnym niskim koszcie eksploatacji. Profesjonalne badania potwierdzają, że produkt kompatybilny nie musi ustępować oryginałowi – komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet.
W badaniu testowano tusze ośmiu marek: ActiveJet, BlackPoint, AB, Scott, ABC Data,Polcan-Uni1, Inkspot i oryginalne materiały eksploatacyjne każdego z producentów sprzętu. W badaniu oceniano produkt w pięciu kategoriach: wydajności mono, wydajności
w kolorze, jakości mono i jakości w kolorze oraz informacji o produkcie i gwarancji. Niezależny test ukazał się w czerwcowym numerze miesięcznika PC World.
***
Marka ActiveJet należy do notowanej od 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółki ACTION S.A. – jednego z największych dystrybutorów sprzętu komputerowego w Polsce, obecnego na rynku od ponad 20 lat. Z raportu przygotowanego przez PART IT Reseller na początku roku 2012 ActiveJet to najpopularniejsza marka alternatywnych atramentów i tonerów w Polsce. Swoją renomę zdobyła właśnie głównie dzięki znakomitej jakości tuszy i tonerów oraz pozostałym materiałom eksploatacyjnym i biurowym, jakie wprowadziła na polskim rynku. Produkty ActiveJet zwyciężyły w wielu testach jakości przeprowadzanych przez niezależne laboratoria oraz uzyskały liczne certyfikaty, m.in. GRCI, IPL RIT (Imaging Products Laboratory), czy certyfikat zgodności
T nadany przez TÜV Rheinland, a także prestiżowy tytuł Lidera Marki i trzykrotny tytuł Jakość Roku (2007, 2008, 2009) przyznawany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC) oraz redakcję Dziennika Gazety Prawnej. Produkty ActiveJet otrzymując tytuł Złotego Lauru Klienta 2009, 2010, 2011 zostały również zwycięzcą największego w Polsce programu konsumenckiego. W kolejnych latach do grona tytułów dołączyło godło „Polska Jakość 2011” i tytuł „Top Marka” (2011,2012). Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku gama produktowa uległa rozszerzeniu na nowe grupy: ActiveJet Energy i Akcesoria. ActiveJet Energy ma w swojej ofercie zarówno świetlówki energooszczędne jak i LEDowe – alternatywne dla tradycyjnych żarówek źródła światła. W 2012 r. materiały oświetleniowe ActiveJet otrzymały wyróżnienie „Srebrny Laur Klienta 2012”. W czerwcu 2012 r. Produkty ActiveJet zdobyły pierwsze miejsce w teście alternatywnych tuszy miesięcznika PC World. Wszystkie produkty ActiveJet charakteryzują się najwyższą światową jakością.
Więcej informacji na: www.activejet.pl
***
Grupa ACTION S.A. to jeden z wiodących podmiotów na rynku dystrybucji sprzętu IT i RTV/AGD w Polsce oraz znaczący producent sprzętu komputerowego. Od 2006 r. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. ACTION dystrybuuje produkty największych dostawców na świecie, jest również producentem sprzętu IT pod własnymi markami: Actina (komputery stacjonarne, serwery), ActiveJet (materiały eksploatacyjne, produkty oświetleniowe i zasilające) oraz Actis (materiały eksploatacyjne). 18.11.2011 spółka ACTION S.A. podpisała umowę sponsorską ze stołecznym klubem piłkarskim Legia Warszawa. Na mocy umowy marka ActiveJet będzie pełnić rolę głównego sponsora Legii do 31 grudnia 2013 roku.
Więcej informacji na: www.action.pl
Dodaj komentarz