Najlepsze narzędzia marketingowe – kody rabatowe i zniżki!

Artykuł sponsorowany

Interesuje Cię tematyka marketingu? Jesteś na bieżąco z informacjami w zakresie reklamy? A może prowadzisz swój biznes i zastanawiasz się, w jaki sposób przyciągnąć do niego nowych klientów? Jeżeli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś twierdząco, to powinien zainteresować Cię temat kodów rabatowych i zniżek, które są współcześnie jednymi z najlepszych narzędzi marketingowych. Jak działają i dlaczego warto na nie postawić?

Kody rabatowe i kupony promocyjne – czym są?

Kody rabatowe to nic innego jak ciągi liter, cyfr lub ich kombinacji tworzących hasło uprawniające do zakupu w niższej cenie. Jeszcze kilka lat temu kody rabatowe wykorzystywane były wyłącznie przez sklepy online. Obecnie coraz częściej można spotkać sklepy stacjonarne, które również uwzględniają rabaty w związku z hasłami promocyjnymi. Kupony rabatowe określane są jako jedne z najlepszych narzędzi marketingowych, które współcześnie wykorzystuje rynek.

W jaki sposób można zdobyć kody promocyjne?

Możliwości uzyskania kodu rabatowego określane są indywidualnie przez firmę, która je wprowadza. Istnieje kilka różnych rodzajów kodów. Przede wszystkim kody rabatowe mogą być przyznawane osobom, które zapisują się do programu lojalnościowego lub newslettera firmy. W takim przypadku zniżka wysyłana jest automatycznie na adres mailowy użytkownika
i zazwyczaj wynosi 10-20% wartości całego zamówienia. Rabaty bardzo często oferowane są osobom, które po raz pierwszy robią zamówienie w danym sklepie. Tego typu zniżka również wynosi około 10%. Trzecim bardzo popularnym rodzajem są zniżki przyznawane klientom, którzy dokonali zamówienia na określoną kwotę – zazwyczaj granica ustalana jest na kilkaset złotych. Tacy nabywcy oprócz rabatu na całe zamówienie mogą liczyć także na darmową dostawę – co wpływa na kolejne kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt złotych oszczędności. Coraz częściej duże firmy stawiają także na uniwersalne kody promocyjne dostępne dla wszystkich klientów. Ogromnym atutem w tym przypadku jest fakt, że można ich szukać na stronach gromadzących informacje o wszystkich akcjach promocyjnych – takich jak AleRabat.com. Odwiedzając adres https://alerabat.com/sklepy, znajdziesz kody rabatowe do sklepów z różnych branż.

Jakie znaczenie dla marketingu ma wykorzystanie kodów rabatowych?

Zastanawiasz się, jaki związek ma marketing z kodami rabatowymi? To bardzo proste! Dzięki nim utrwala się więź na linii marka – klient. Konsumenci lubią czuć się docenieni. Jeżeli otrzymują zniżkę – nawet niewielką rzędu 5% – to w ich świadomości zapisuje się pozytywny obraz firmy, a to z kolei przekłada się na ich przyszłe decyzje zakupowe. Ponadto każdy klient, jeżeli może kupić produkt w znacznie lepszej cenie, jest bardziej zmotywowany do działania – szybciej dokonuje wyboru.

Dla dużych marek znanych na całym świecie kody rabatowe to doskonała okazja do zbudowania jeszcze lepszej pozycji i utrwalenia wiedzy klientów na temat firmy. Dla małych to zaś sposób na zdobycie rynku.

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *