Od lipca w sieci działa portal Influencer.pl, który jest skierowany do wszystkich twórców internetowych. Tworzy go platforma Whitepress. Społeczność skupiona wokół portalu będzie na bieżąco z newsami branżowymi, dowie się o ważnych wydarzeniach, otrzyma dużo praktycznych porad a finalnie – będzie miała możliwość rozpocząć współpracę z Whitepress i zyskać dodatkowe źródło zarobku.
Portal Influencer.pl zajmuje się przede wszystkim działalnością edukacyjną, lecz nie brakuje na nim także informacji dotyczących newsów z szeroko rozumianych social mediów. Został podzielony na sekcje aktualności i wydarzenia, porady (od prawa przez promocję po monetyzację bloga), wywiady z influencerami i newsy z social media. Redakcja przewidziała także miejsce dla agencji interaktywnych, które będą miały możliwość edukowania się w zakresie efektywnej i etycznej współpracy z influencerami. Influencer.pl jest również aktywny na popularnych platformach takich jak Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat oraz LinkedIn. Celem portalu jest promowanie zagadnienia influencer marketing, a także nowego modułu, który oferuje platforma WhitePress. Serwis ma ułatwić poznanie zasad etycznej i co najważniejsze efektywnej współpracy z twórcami internetowymi wśród agencji marketingowych i PR.
„Portal www.influencer.pl jest nastawionym na edukację rynku projektem content marketingowym, realizowanym przez naszą firmę” – mówi Paweł Strykowski CEO WhitePress – „naszym celem jest stworzenie społeczności wokół naszego modułu dla influencerów i zachęcenie ich do rejestracji w naszej platformie pod adresem: https://www.whitepress.pl/influencer”.
Obecnie redakcję portalu tworzą dwie osoby: Patrycja Górecka (redaktor naczelna) i Dorota Gryglak (redaktor odpowiadająca za dział aktualności). Przez pierwsze dwa tygodnie obecności w sieci portal odnotował ponad 30 000 odwiedzin. Obecnie w serwisie znajdziemy kilkadziesiąt publikacji i wywiadów. Influencer.pl jest gwarancją codziennej, najświeższej porcji aktualności z życia i działalności bloggerów i vloggerów. Dzięki możliwości sortowania newsów według popularnych platform społecznościowych (Blogger, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, LinkedIn) użytkownicy w znaczny sposób mają ułatwione wyszukiwanie treści, które ich najbardziej interesują. Ciągły rozwój portalu jest także związany z eventami, w których uczestniczy nasza redakcja. Ostatni, cieszący się uznaną renomą festiwal „See Bloggers” jest szczegółowo zrelacjonowany na Influencer.pl i dodatkowo okraszony dużą porcją zdjęć oraz ciekawymi i wartościowymi wywiadami z internetowymi twórcami. Wywiady z influencerami to znakomite źródło wiedzy dla osób, które planują rozwijać swoje własne pomysły na zaistnienie w świecie Internetu, a korzystając ze znajdującej się w serwisie sekcji porady, mogą w zrozumiały i skuteczny sposób przyswoić podstawy prowadzenia działalności w charakterze influencera.
Dodaj komentarz