Pinterest w służbie reklamodawcom

Właściciele Pintreresta postanowili ułatwić firmom kontakt z ich potencjalnymi klientami, wprowadzając prostą, acz funkcjonalną zmianę w sposobie subskrybowania treści.

Zmiany proponowane przez Pinterest nie są rewolucyjne, to zaledwie niewielka kosmetyka, na którą firma powinna zdecydować się już bardzo dawno. Do niedawna użytkownicy, którzy klikali w przycisk Pin It na stronie jakiejś firmy, byli przekierowywani na jej profil na Pintereście i dopiero tam mogli zasubskrybować wpisy.

We współpracy z ModCloth, Wayfair, Whole Foods oraz GoPro, firma testuje nowy sposób interakcji z serwisem, który ma ułatwić użytkownikom subskrybowanie interesujących treści. Według nowych założeń, po kliknięciu Pin It, przeglądarka otworzy okienko z ostatnimi, przykładowymi pinami, w którym będziemy mogli zapoznać się z ofertą firmy i od razu zasubskrybować dany kanał. Z tego rozwiązania mogą skorzystać zarówno ci przedsiębiorcy, którzy już teraz używają widżetu Pinteresta, jak i nowi użytkownicy. Wystarczy wygenerować widżet za pośrednictwem tej strony.

Nowe rozwiązanie nie wprowadza wielkich zmian, ale dzięki nim  firmy jeszcze łatwiej dotrą do swoich klientów, zwiększając tym samym zasięg działania kampanii społecznościowych. To kolejny etap zmian usprawniających funkcjonowanie Pinteresta na rynku rozwiązań biznesowym, widać że właściciele serwisu chcą podążać drogą wytyczoną przez Marka Zuckerberga i sprawić, by ich portal przebił się do powszechnej świadomości konsumentów.

 Źródło

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *