Wczoraj, w związku ze zmianami w elektronicznym dostępie do konta bankowego mBank, doszło do scen dantejskich. Klienci tego banku mieli nie lada problemy w korzystaniu z jego usług.
O problemach z korzystania z usług banku informowało wielu internautów. Sprawę potwierdzono również na blogu mBanku:
Informujemy, że w dniu dzisiejszym (29 listopada 2010 r.) z przyczyn technicznych nie będzie dostępny podgląd historii operacji na rachunkach Klientów.
Ponadto informujemy, że część przelewów przychodzących zaksięgowanych w dniu dzisiejszym mogła zawierać nieprawidłowe dane. Kwoty zrealizowanych przelewów były prawidłowe.
Pracujemy nad przywróceniem pełnej dostępności serwisu transakcyjnego. O zmianach będziemy informować na bieżąco.
Za utrudnienia przepraszamy.
Około godziny 17:50, nastąpiła poprawa zaistniałej sytuacji. Przywrócono dostęp do podglądu historii operacji, jednak nadal niedostępne pozostawały szczegóły przelewów przychodzących z dnia 29 listopada.
Jak podaje Niebezpiecznik.pl za Gazetą, problemy dotyczyły nie tylko użytkowników mBanku, ale również Multibanku. Związane to może być z próbą wprowadzenia przelewów w czasie rzeczywistym pomiędzy tymi dwoma bankami.
Dodaj komentarz