Artykuł sponsorowany
Zastosowanie nagrań lektorskich pozwala na znaczącą poprawę jakości komunikacji z odbiorcami oferty – zarówno klientami, jak i partnerami biznesowymi. Korzystając z rozległej bazy głosów, zlecić można wykonanie dźwiękowych zapowiedzi telefonicznych, spotów radiowych oraz innych lektorskich komunikatów audio.
Reklama radiowa i zapowiedzi telefoniczne
Baza głosów lektorskich firmy Powitania.pl pozwala na uzyskanie skutecznej i niedrogiej reklamy radiowej. Do nagrań zapraszani są doskonale rozpoznawalni lektorzy, a także specjaliści o mniejszym dorobku. W reklamie radiowej wykorzystywane są wyłącznie sprawdzone, profesjonalne głosy. Klienci mogą liczyć na szybką produkcję zamówionych nagrań oraz fachowe ich udźwiękowienie. W firmie Powitania.pl zlecić można także zapowiedzi telefoniczne. Profesjonalne nagrania robią doskonałe wrażenie na odbiorcach i ograniczają liczbę utraconych połączeń.
Multimedia i www
Baza głosów Powitania.pl realizuje również nagrania dla operatorów telekomunikacyjnych oraz dostawców usług internetowych. Z usług firmy korzysta wiele przedsiębiorstw z branży finansowej, sieci handlowych, kancelarii prawniczych, restauracji, hoteli czy portali internetowych. Dysponując odpowiednimi nagraniami audio, można skutecznie przyciągnąć uwagę internautów, efektywnie promować działalność oraz ułatwiać nawigację głosem, a tym samym wydłużać czas spędzony na stronie przez użytkowników. Firma Powitania.pl realizuje także nagrania głosowe stosowane w formie powitań poczty głosowej. W ofercie znaleźć można klipy oparte na wielu znanych przebojach muzycznych, polskich i zagranicznych.
Rozwój oferty
W ofercie firmy Powitania.pl zlecić da się nagrania zarówno po polsku, jak i w językach obcych. Baza głosów lektorskich jest stale poszerzana o nowe pozycje. Istnieje także możliwość dodania własnego głosu. Dodatkową atrakcją są wyjątkowo niskie ceny oraz błyskawiczna realizacja usług. Komunikaty werbalne pozwalają na efektywne wykorzystanie zalet marketingu bezpośredniego, dając tym samym możliwość lepszego promowania produktów.
Dodaj komentarz