Artykuł sponsorowany
MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła rozszerzenie swojego rozwiązania w zakresie kontekstowej sztucznej inteligencji w Polsce po pomyślnym przetestowaniu i uruchomieniu go na rynkach USA, Europy i Azji Południowo-Wschodniej.
Contextual Intelligence od MGID to innowacyjne rozwiązanie do targetowania, które pomaga reklamodawcom przygotować swoje kampanie do nowego świata bez plików cookie. Zamiast polegać wyłącznie na danych third-party, Contextual Intelligence od MGID analizuje kontekst artykułu w celu wyodrębnienia znaczącej treści i ocenia jej sentyment, tworząc w ten sposób segmenty kontekstowe grupy docelowej w czasie rzeczywistym. Treść jest zidentyfikowana i oznaczana na podstawie IAB Tech Lab Content Taxonomy 2.2.
Opracowując rozwiązanie Contextual Intelligence, MGID miało na celu stworzenie nowego rodzaju kontekstowego rozwiązania klasyfikacji i targetowania: zbudowanego na najnowszych osiągnięciach w Natural Language Processing (NLP) i innych obszarach Machine Learning (ML). Dzięki temu Contextual Intelligence od MGID może sklasyfikować miliardy stron napisanych w dwunastu różnych językach, często lepiej rozumiejąc kontekst i sentyment niż człowiek.
“Zmiana strategii w zakresie danych, którą spowodowało nadchodzące zniknięcie third-party plików cookie, wzbudziła obawy dotyczące prywatności i bezpieczeństwa marki. Branża potrzebuje rozwiązań, aby w przyszłości zabezpieczyć targetowanie w nowej rzeczywistości, a Contextual intelligence od MGID jest jedną z nich,” mówi Sergii Denysenko, CEO MGID. Denysenko kontynuuje, “Targetowanie kontekstowe pomaga generować większe przychody i zwiększać trafność reklam umieszczanych obok odpowiednich treści, zwiększając skuteczność kampanii przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa marki reklamodawcom. Jednocześnie wydawcy mogą zachować wartość zasobów reklamowych i zapewnić użytkownikom lepszą jakość reklam, wyświetlając trafne i odpowiednie reklamy we właściwym miejscu.”
O MGID
MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom docierać do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, displayowe i wideo, które zapewniają pozytywne wrażenia użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy zwiększają skuteczność i rozpoznawalność marki, a wydawcy utrzymują odbiorców i monetyzują ruch.
Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych użytkowników, z 200 miliardami wyświetleń reklam, u 25 tysięcy zaufanych wydawców. Więcej informacji na stronie: www.mgid.com
Dodaj komentarz