Pierwsze wrażenie w relacjach biznesowych często jest kluczem do sukcesu. swivelCard to jednocześnie wizytówka oraz USB, które przeniesie klienta na stronę.
Posiadanie dobrze zaprojektowanych wizytówek może się opłacić. Przemyślany szablon, ciekawa grafika czy interesujący kształt sprawi, że klient lepiej nas zapamięta. A gdyby tak wizytówki nie były tylko kawałkami papieru, lecz także nośnikiem materiałów reklamowych?
Z tej idei narodził się pomysł stworzenia swivelCard, inteligentnych wizytówek z USB, które po podpięciu do komputera przeniosą użytkownika do wskazanej strony. Dostępne są również modele z układem NFC, które po sparowaniu ze smartfonem automatycznie wyślą adres www do przeglądarki. A jeśli klient nie ma ani NFC, ani dostępu do złącza USB, zawsze może zeskanować kod QR, by załadować witrynę.
Ale nie tu tkwi geniusz swivelCard. Te małe kartoniki z USB wpisują się w inteligentną rewolucję, która przetacza się po rynku: osoby, które zainwestują w wizytówki, będą mogły zdalnie zmieniać strony, do których poprowadzą linki w każdej z nih, co umożliwi podjęcie pewnego rodzaju interakcji z klientem. Pozwoli dostosować przekaz do aktualnej kampanii reklamowej, odeśle do nowej strony, jeśli np. przejdziemy do innej firmy, albo wyświetli firm z podziękowaniem za wyjątkowo udaną transakcję skierowany do konkretnego klienta. Fotograf może umieszczać linki do zdjęć klientów, muzyk podpinać odnoścniki do swoich nagrań, możliwości jest mnóstwo. Co więcej, swivelCard to nie tylko kartonowe nośniki USB, to także cały system analityczny, który poinformuje, gdzie i kiedy użyto konkretnej wizytówki.
Akcja miała trwać miesiąc, ale już 3 dni po starcie udało się uzbierać przeszło 60 tysięcy dolarów z 10 tysięcy, które były potrzebne do sfinalizowania projektu. Jeśli ktoś chciałby sprawdzić, jak swivelCard sprawuje się w praktyce, za 29 dolarów można nabyć zestaw 10 w pełni funkcjonalnych miniwizytówek. Pakiety przedsprzedażowe pełnowymiarowych kart rozeszły się na pniu, teraz 200 papierowych nośników dostępny jest za 319 dolarów. Sporo, ale jeśli ktoś zadowoli się wersją mini i nie potrzebuje aż tylu wizytówek, może kupić 40 małych swivelCard za 79 dolarów. Wszystkie pakiety dostępne są na kickstarterowej stronie projektu.
Dodaj komentarz