Na początku tego roku, programiści gry Yo Frankie! ogłosili konkurs. Zasady były dość proste – wygrywał autor najlepszego poziomu. Do głównych kryteriów oceny należało: ogólny projekt poziomu, jego grywalność oraz jakość wykonania. Dodatkowe plusy można było otrzymać za: kreatywny pomysł, zagadki logiczne oraz możliwość grania w trybie multiplayer.
Zachętą do pracy były niewątpliwie nagrody, które wyglądały naprawdę interesująco:
- pierwsza nagroda – 250 euro
- druga nagroda – 150 euro
- trzecia nagroda – 100 euro
Pierwszą nagrodę otrzymał Moraes Junior z poziomem Nut. W poziomie tym zostało wykorzystane dość sporo możliwości silnika, np. katapulta, czy też platformy unoszące się na lawie. Aby ukończyć poziom należy zebrać wszystkie owce na przeciwwadze, która z kolei uruchomi katapultę, a ta wystrzeli głównego bohatera w stronę zakończenia poziomu.
Druga nagroda powędrowała w ręce Bruno Franci z poziomem Lighthouse. Akcja tego poziomu rozgrywa się na wyspie, co sprawia, że wygląda on naprawdę bajecznie. Celem poziomu jest dotarcie do latarni morskiej.
Ostatnim szczęściarzem okazał się Bradley Wabbersen, który otrzymał trzecią nagrodę wraz z poziomem Underworld. Poziom ten nie jest tak rozbudowany jak poprzednie 2. Jest dość prosty, co spodobało się oceniającym.
Całą grę wraz z nowymi poziomami można pobrać tutaj.
Dodaj komentarz